B. C. برتر جان هرگن مجموعه اعلام کند بازگشایی اقتصاد در همه گیر

محتوای مقالهویکتوریا — بریتیش کلمبیا است که انتظار می رود به اعلام برنامه های امروز به صورت تدریجی بازگشایی خد

توسط MASTERNEWSS در 17 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

ویکتوریا — بریتیش کلمبیا است که انتظار می رود به اعلام برنامه های امروز به صورت تدریجی بازگشایی خدمات اما سلامت استان افسر هشدار مردم باید در خود اجتماعی "حباب" برای جلوگیری از افزایش COVID-19 موارد است.

در اوایل این هفته دکتر بانی هنری گفت: برتر جان هرگن را انتشار جزئیات این طرح امروز خواهد بود که با هدف آرامش محدودیت با خیال راحت به افزایش اجتماعی و اقتصادی تماس با ما.

هنری است گفت: اعلام خواهد شد و شامل اقدامات برای تابستان تیم های ورزشی بخش خرده فروشی و سالن مو اما او می خواهد به تجمعات کوچک باقی می ماند و ترجیحا خارج از منزل.

هنری منتشر شد داده ها در این هفته نمایش فیزیکی فاصله اقدامات است که بسته شده و مدارس و رستوران ها و کافه ها در اواسط ماه آوریل کمک کرد و به کاهش گسترش COVID-19.

هنری همچنین پیشنهاد برخی از اقدامات مورد استفاده در فروشگاه های مواد غذایی می تواند اجرا شود در دیگر رسانه های خرده فروشی و رستوران و ممکن است شامل محدود کردن تعداد افراد مجاز در و همچنین پلاستیک سپر جدا کردن کارگران از مشتریان.

بر خلاف برخی دیگر از استان ها, B. C. نشد چندین بخش از اقتصاد اجازه می دهد باغ مراکز و سایت های ساخت و ساز به ادامه عامل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب