B. C. سالمندان, مدافع امید در دراز مدت مراقبت از ساکنان می توانید بازدید کنندگان دوباره به زودی

محتوای مقالهبا توجه به B. C. s سالمندان مدافع متوسط اقامت در دراز مدت مراقبت در منزل در استان حدود 18 ماه که ب

توسط MASTERNEWSS در 27 خرداد 1399

محتوای مقاله

با توجه به B. C. s سالمندان مدافع متوسط اقامت در دراز مدت مراقبت در منزل در استان حدود 18 ماه که بدان معنی است که حدود 50 درصد از ساکنان در امکانات از جمله تصویب دور کمتر از دو سال پس از حرکت در.

بسیاری از سالمندان در دراز مدت مراقبت شده اند در همان اتاق به عنوان عزیزان خود را برای سه ماه به دلیل محدودیت در جای خود قرار داده به توقف گسترش COVID-19 که ثابت شده است به خصوص مرگبار برای مردم در 80s.

Isobel مکنزی, B. C. s سالمندان مدافع می گوید: بسیاری از تماس های اخیر به دفتر او از خانواده هایی که پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ زندگی در مراقبت دراز مدت و به امید دیدن بازدید از محدودیت برداشته شده و به زودی به عنوان امکان پذیر است.

با همه گیر به ظاهر تحت کنترل در استان مکنزی می خواهد برای پیدا کردن یک راه برای اجازه می دهد برای محدود غیر ضروری بازدیدکننده داشته است برای شروع در حال وقوع است.

"من فکر می کنم همه ما می دانیم که ما نمی توانیم هیچ ملاقاتها در دراز مدت مراقبت تا زمانی که این بیماری همه گیر است. که هیچ بازدیدکننده داشته است برای یک سال یا بیشتر," او گفت: از ویکتوریا. "پس چگونه ما در مدیریت به بازدیدکننده داشته است در دراز مدت مراقبت از خانه اجازه می دهد که سالمندان و خانواده های آنها به معنی تعامل با یکدیگر برای آخرین سال از زندگی خود را؟"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن