B. C. معلمان عصبی در مورد بازگشت به کلاس درس در سپتامبر

محتوای مقاله در ادامهپهلوگیری گفت: تعدادی از معلمان در ترک حداقل بود اما "این قابل قبول نیست برای ما."Abbotsfo

توسط MASTERNEWSS در 11 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

پهلوگیری گفت: تعدادی از معلمان در ترک حداقل بود اما "این قابل قبول نیست برای ما."

Abbotsford بالا, معلم مدرسه Ondia ژیلت گفت: او را در نظر امید بستن به خارج از کلاس درس و آموزش به عنوان او زندگی می کند با بستگان سالمند است که در معرض خطر از ویروس. او اعطا شد اجازه ویژه در ماه ژوئن احساس می کند اما بعید است او باید این گزینه در ماه سپتامبر.

"من می خواهم به نه تنها محافظت از خانواده من بلکه دانش آموزان من," او گفت:, و اضافه کرد او می خواهد برای دیدن اجباری ماسک برای بچه ها در کلاس 9 تا 12. "ساخت PPE یک انتخاب شخصی می فرستد نامشخص پیام. این است که در مورد حفاظت از دانش آموزان و کارکنان و آسان به پیاده سازی و پشتیبانی است."

وست ونکوور, معلم, جسیکا Selzer نمی بازگشت به کلاس درس در ژوئن زیرا او مراقبت برای سیستم ایمنی به خطر بیافتد ، او گفت که او احساس می کند مانند او در یک "الگوی برگزاری" را به عنوان او منتظر شنیدن چه سپتامبر خواهد بود.

"من احساس بسیار عصبی," او گفت:, و اضافه کرد: "من نمی خواهید را به هر گونه تصمیم گیری های مهم در مورد زندگی حرفه ای من تا زمانی که من دیدن آنچه که من در منطقه ایجاد جدید همگروهی مدل و برای ما سلامت و ایمنی است."

او گفت: او گفته شده است او مدرسه را نصب پلکسی گلاس مانع برای او اما جزئیات دیگر هنوز مشخص نیست.

"من نمی خواهم به زحمت اداری تیم در حال حاضر به عنوان آنها در حال حاضر در حال پاره کردن یک دوره برنامه ساخته شده برای 1000 دانش آموزان," او گفت:.

ساری, معلم, Heather-لوئیس Johal گفت که او امیدوار است این استان را در نظر تدریجی ورود برنامه شبیه به چگونه دانش آموزان شروع مهد کودک برای اطمینان از "ما در حال تنظیم سیستم برای موفقیت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب