با همه چیز در مورد مبل شنی آشنا شوید

صندلی بین بگ یا مبل شنی (به انگلیسی: Bean Bag Chair) یا صندلی ساکو (به ایتالیایی: Sacco) (به معنای «کیسه، گون

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

صندلی بین بگ یا مبل شنی (به انگلیسی: Bean Bag Chair) یا صندلی ساکو (به ایتالیایی: Sacco) (به معنای «کیسه، گونی» است)، یک کیسهٔ پارچهای بزرگ، پر از دانههای پلیاستایرن است که توسط پیرو گاتی، چزاره پائولینی و فرانکو تئودورو طراحی شدهاست. کاربرد پاف بهعنوان زیرپایی، میز پذیرایی، صندلی مهمان و میز عسلی میتواند باشد. کاربرد های مبل شنی : کاربرد های این محصول خاص و منحصر به فرد زیاد می باشد و با توجه به داشتن بدنه ساده بیش ترین استفاده از این گروه از محصولات طبی شده است. یکی از نکات قابل توجه این تولیدکننده مبل شنی قابلیت سفارش ساخت اختصاصی مبل شنی با جنس بدنه رویه ، رنگبندی دلخواه و ابعاد مورد نظر می باشد که باعث می شود مبل شنی مختص خود را درکوتاه ترین زمان ممکن داشته باشید. یکی دیگر از چهرههای مهم دورهٔ مدرنیسم ایتالیا، جو پونتی بود. پونتی با الهام از جنبشهای هنری مدرنیسم، اشکال جدیدی از اشیاء را خلق کرد. مسئول افزایش دید طراحی ایتالیایی در یک محیط بینالمللی بودند.» پونتی پس از تبدیل شدن به سردبیر دوموس (مجله) در سال ۱۹۴۷ میلادی، نه تنها در طراحی ایتالیایی آن زمان، بلکه به «عنصر انسانی و خلاق در طراحی صنعتی مدرن و همچنین مزایای عملی، اقتصادی و اجتماعی آن» کمک کرد. This artic le h​as been w ri tten with GSA C ontent Generat or​ Dem oversi​on!

قابلیت تعمیر در این مبلها باعث شده است که آن یک مبل مادام العمر برای خریداران باشد. قیمت مناسب مبل های شنی در کنار زیبایی و خاص بودن این مبل ها، سبب شده بسیاری از مردم متقاضی خرید این سبک از مبلمان مدرن باشند. در حالت کلی و به طور میانگین نیز یک مبل شنی از حدود قیمت یک میلیون تومان شروع شده و ممکن است در مدل های سایز بزرگ و چند نفره این محصولات تا شش میلیون تومان هم قیمت مبل شنی را مشاهده کنید. نسل قبلی این محصول یک نقص بزرگ در طراحی داشت و آن این بود که نمیتوانست شکل خود را حفظ کند و بنابراین هرگز به تولید نرسید. بنابراین از مبل شنی در کنار استخر یا روی آب نیز میتوان استفاده نمود. حالا که کمی از مبلمان شنی دانستید بهتر است شما را دعوت کنیم تا در مورد کاربرد مبل شنی بیشتر بدانید . در واقع هر چه قدر که رویه مبل شنی جذابتر بوده و جنس آن نیز، با کیفیتتر باشد، میتواند نگاه مخاطبان را بیشتر به خود جذب کند.

نسبت به سایر مبلهای مشابه مانند مبل بادی از مقاومت زیادی در برابر سوراخ شدن و تحمل وزن بالا برخوردار است و در نتیجه عمر طولانیتری دارد. این مواد داخلی دارای مقاومت زیادی در برابر فشار بالا است و در صورت نشستن افرادی با وزن زیاد و به مدت طولانی، این مواد داخلی مقاومت نشان داده و دچار آسیب و تغییر شکل نخواهند شد. چنانچه دقت در رفتار «گربهها» به ویژه توجه به رفتار گربههای خانگی و شهری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در قسمت زیر مبل های هپی چیر و شنی دو عدد زیب قرار دارد تا در هنگام نیاز به مواد داخلی مبل یونولیت اضافه کرد و یا از مواد داخلی آن کم کنید . داخل هپی چیر را با دانه های یونولیت پر می کنند، یونولیت، همان فیبری داخل کارتن لوازم خانگی است، که با کشیدن روی سیمان زبر دانه های آن جدا می شود. البته روکش های پارچه، مخمل و خز را می توانید در داخل لباسشویی نیز بشویید تا تمیز شود ولی روکش های چرمی که حالت مشمایی دارند با پارچه نم دار و خیس به سادگی تمیز می شوند و شستشوی آنها به مراتب آسان تر می باشد. جنس بین بگ : مهمترین نکته در مورد انتخاب بین بگ یا هپی چیر، توجه به متریال تولیدی آن است، اگرچه این سبک از مبل ها به دلیل استفاده فراوان و نوع کاربرد از پارچه های بسیار مقاوم تهیه می شوند تا در مقابل ضربه، سنگینی، اشیاء نوک تیز و سایش مقاوم باشند، اما ممکن است برخی تولیدی ها از پارچه بی کیفیت استفاده کنند، سعی کنید از مقاومت و کیفیت متریالی که مبل از آن تهیه شده است اطمینان حاصل کنید.

حتما بخوانید: روشهای تشخیص کیفیت پارچه مبلی کدام است؟ قیمت مبل شنی و بسته به نوع، جنس، ابعاد و کیفیتی که دارند متفاوت بوده و هر کدام در دسته های مختلفی قابل استفاده هستند. ایده کالاهای تولید انبوه ساخته شده در محدودهٔ قیمت ارزان برای مصرفکنندگان جذاب بود؛ بنابراین نیاز به انقلابی در فرآیند خلاقیت و تولید ایجاد کرد. با طراحیهای موفق، برندها میتوانستند محصولات بیشتری را بفروشند و بنابراین هویت طراح، نقش تبلیغاتی مهمی داشت. طراحیهای نامتقارن و متعادل او اشیاء ایتالیایی را از بازنمایی کلاسیک خود آزاد کرد. این فروشگاه افتخار دارد که جهت احترام به تنوع سلایق مشتریان عزیز انواع بین بگ و مبلهای شنی را در انواع رنگها و طرحها با بهترین و مرغوبترین متریال به مشتریان محترم خود عرضه کند. به همین جهت با وارد شدن فشار در اثر نشستن افراد بر روی این مبل شنی، محصول فرم بدن فرد را به خود گرفته و تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش خواهد داد. جدا از ظاهر، آنچه که بین بگ یا مبلهای شنی مشترک است متریال داخلی تمامی آنها است که معمولا از مواد گرانولی، یونولیت خرد شده و فیبر پر شدهاند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات در صورت آماده بودن در سریع ترین زمان ممکن ارسال می شوند اما در صورتی که محصول در کارگاه آماده نباشد و نیاز به تولید داشته باشد ، با توجه به رنگ ، نوع محصول و ابعادی که دارد بین 3 تا 8 روز کاری زمان نیاز است تا تولید آن انجام شده و سپس ارسال گردد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن