جوجه حیاط خلوت هستند اما شما ممکن است آنها را برای طول عمر خود

محتوای مقالهآلبرت rooster است که به دنبال یک خانه همیشگی. اما کارکنان در B. C. SPCA را Alberni-Clayoquot شعبه

توسط MASTERNEWSS در 31 تیر 1399

محتوای مقاله

آلبرت rooster است که به دنبال یک خانه همیشگی. اما کارکنان در B. C. SPCA را Alberni-Clayoquot شعبه ممکن است نمی خواهید به بخشی با او.

"آلبرت است که مانند یک انسان" گفت: مدیر شعبه سام ستار. او را دوست دارد به اویختن و بازی با مردم او را در یک قرار داده و اگر او را گرفتن نیست به اندازه کافی توجه و او را واقعا و نه نوازش در یک عضو هیات دامان را از جای شب بسر بردن در قلم.

آلبرت که حدود یک سال سن داشت در یک منطقه پوشیده شده از درخت خارج Alberni احتمالا ریخته کسی گفت: ملیسا Speirs مدیر مزرعه رفاه حیوانات در B. C. SPCA.

اگر چه شهر ونکوور اجازه داده حیاط خلوت جوجه ها پس از سال 2010 بهره در حیاط خلوت پرندگان اتحاد رسید و پس از همه گیر — و است که B. C. SPCA نگران است که بیشتر جوجه ها مانند آلبرت ممکن است در نهایت رها به خصوص اگر مردم نمی دانند که خود را محلی آیین نامه. (خروس بدون هیچ در بسیاری از مراکز شهری.)

تماس به B. C. SPCA در مورد جوجه حیاط خلوت دو برابر از ماه مارس گفت: Speirs و شهر ونکوور گفت: وجود داشته است 36 جدید ثبت نام در این سال به تاریخ — یک افزایش قابل توجهی بیش از 25 ثبت نام جدید در سال 2019.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن