میله بازگشایی در نیواورلئان. خواهد شد و گردشگران می آیند ؟

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 24 خرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

NEW ORLEANS — نوار صاحبان در نیواورلئان آماده برای نرم باز و نامشخص یکی از آنها به عنوان آماده به اجازه دهید مشتریان در روز شنبه برای اولین بار در ماه. ظرفیت محدود است به 25 درصد زنده موسیقی همچنان ممنوع است و هیچ کس نمی داند که چگونه بسیاری از گردشگران را نشان می دهد در خیابان بوربن در سن COVID-19.

پم Fortner صاحب شش محله فرانسوی سالن باز است تنها دو نفر از آنها هر دو در بوربن که در آن مرسوم بلوک-طولانی پارتی جو به پایان رسید در یک خاموش شدن ناگهانی در اواسط ماه مارس.

در حال حاضر او هنوز مطمئن شوید که چه انتظار می رود. او نشسته در پیاده رو و جدول در رویال و سنت ان در پنجشنبه خوردن سالاد سزار و استخراج امید از گاه به گاه خارج از دولت پلاک او را دیدم در میان پراکنده ترافیک.

"من فکر می کنم شنبه مشغول خواهد بود," او در مصاحبه ای گفت:.

چری بوس مدیر Lafitte را آهنگر فروشگاه در یک اصیل روستایی creaky floored 18th-century Creole کلبه گفت که او امیدوار محلی کمک خواهد کرد که نگه داشتن بار مالی شناور به عنوان خیابان بوربن زنده. اما او می افزاید: "ما امیدواریم که که شما می دانید ما می توانیم شروع به تولید برخی از گردشگران در این شهرستان در حال حاضر که میله به رویم باز باشد."

خیابان بوربن که در محیط خالی فیلم در ماه آوریل را تجربه کرده کند دوباره بیداری در هفته های اخیر. ناهار خوردن در رستوران ها شده اند مجاز به بازگشایی در 25% ظرفیت به عنوان میله های زندان با مواد غذایی مجوز. هنوز هم ترافیک بوده است آهسته و تخته سه لا تحت پوشش متعدد میخانه ویندوز تا Cantrell اعلام آخرین کاستن از محدودیت ها در یک شهر که در حال تبدیل شدن به یک بین المللی نقطه داغ برای COVID-19.

حتی به آنها اعلام کرد reopenings در روز سه شنبه مقامات شهرستان اعتراف کرد آنها نگران عود ممکن است.

"من نگران هستم. من نگران هستم" شهردار LaToya Cantrell گفت: در یک کنفرانس خبری. او گفت: شهرستان اجرای کد مقامات سازمان دیده بان مطمئن شوید اجتماعی فاصله پوشش الزامات و ظرفیت سازی محدودیت های در حال اجرا.

مشتریان خواهد شد و باید به فکر هم گفت: دکتر جنیفر Avegno, شهر سلامت مدیر. "اگر شما وجود دارد با خانواده شما و شما با داشتن نوشیدنی در یک جدول در یک نوار ما واقعا به شما نیاز به رفتن و معاشرت با دیگر جداول," او گفت:.

به سمت این وجود خواهد داشت هیچ نوازندگان بر روی صحنه در Fortner گرمسیری جزیره میله در خیابان بوربن. که مردم مانع از تجمع در نزدیکی این مرحله و حذف احتمال که یک خواننده بستن کمربند یک آهنگ نیز می تواند ندانسته گسترش این ویروس که از ترس نگه داشته است این شهر از ممنوعیت موسیقی زنده از جمله کر در کلیسا.

برخی از نیواورلئان نوار صاحبان انتقاد از محدودیت. "چرا آنها چیدن روی نوازندگان گفت:" Fortner.

و برخی از میله مانند برگ افرا یک ارجمند در اواخر شب امد و شد زیاد در کرولتون محله تصمیم به باز کردن.

'در حالی که ما رهبران شهر تصمیم گرفته اند به میله اجازه می دهد برای بازگشایی ... ما اجازه داده نخواهد شد به موسیقی زنده و چه برگ بدون ما نوازندگان?" خواندن یک پست در برگ افرا را در Facebook صفحه.

یکی از سه ماهه بهترین و شناخته شده و نقاط توریستی و پت اوبراین نیز نمی طرح فوری بازگشایی. مدیر شلی Waguespack متعدد نگرانی به او تصمیم می گیرد که چه زمانی و چگونه به بازگشایی شده است.

او امیدوار است دولت و قوه مقننه خواهد شد آدرس یکی از نگرانی های مسئولیت. او گفت که او نگرانی در مورد گرفتن شکایت کرد اگر کسی که به بازدید از نوار بعد پایین می آید با COVID-19.

او را نیز ناراضی محدودیت در موسیقی زندگی می کنند.

"ما می خواستیم برای قرار دادن پیانو در پاسیو" Waguespack گفت. "ما فکر کردیم که می شده اند و دوست داشتنی است."

دسته بندی: مواد غذایی و نوشیدنی | خبر | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب