زیبایی نوار: L ' Oreal پروفشنل SerieExpert خورشیدی والا مجموعه

محتوای مقالهآنچه در آن است: یک مجموعه ای از محصولات مراقبت از مو محصولات از L ' oreal پروفشنل که با هدف محافظت

توسط MASTERNEWSS در 12 تیر 1399

محتوای مقاله

آنچه در آن است: یک مجموعه ای از محصولات مراقبت از مو محصولات از L ' oreal پروفشنل که با هدف محافظت از مو در برابر آسیب از قرار گرفتن در معرض آفتاب.

صف شامل سه محصولات: پس از آفتاب مرطوب کننده مو پس از حمام آفتاب ماسک تغذیه کننده و محافظت مطبوع اسپری.

غنی شده با مواد تشکیل دهنده برای مبارزه با اثرات اشعه ماوراء بنفش محصولات با هدف تغذیه رشته از اثرات خشک شدن از آفتاب تابستان و ماجراهای.

آنچه که ما می گویند: اگر شما تا کنون متوجه شده است که موهای خود را احساس می کند به طور قابل توجهی بیشتر خشک پس از صرف برخی از زمان در خورشید است. این مجموعه برای شما.

طولانی مدت قرار گرفتن در معرض آفتاب می تواند ترک بیرونی خود موهای آسیب دیده و خشک است. و بسیار شبیه شما باید استفاده از کرم های ضد آفتاب به طور منظم در طول مدت طولانی در آفتاب آن را یک ایده خوب به نظر اضافه کردن یک خورشید-حفاظت از محصول زمین خود را به محصولات مراقبت از مو رژیم نیز هست.

تستر ما که رنگ مو می شود خوشحال بود که چقدر این سه نفر از محصولات صاف و نرم مو بعد از یکی استفاده کنید. محصولات خوب و عطر و بوی میوه ای و آنها وزن نمی کردن مو و یا ترک آن را احساس نرم و صاف (و نه حتی سنگین dose).

ستاره محصول از این ترکیب برای ما تستر شد حفاظت مطبوع, اسپری ترک-در مطبوع و غبار ساخته شده است که مسواک زدن از طریق مرطوب رشته های نسیم داد و افزود دوز بدرخشد.

آن را دریافت کنید: lorealprofessionnel.ca برای سالن; matandmax.com

چه آن را به شما هزینه: از $27



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن