Benham پیشرو در مسابقه به جای دولت تشکر. هری Readshaw

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 14 خرداد 1399

7 دقیقه پیش

یک فعال جامعه که تاسیس یک توهمی حمایت از گروه های پیشرو چهار راه دموکراتیک اولیه مسابقه در یک خانه دولت منطقه شده است که در نمایندگی های کنگره هری Readshaw برای ربع قرن گذشته با توجه به غیر رسمی انتخابات می گرداند.

از حدود 11 p. m., جسیکا Benham, 29, از پیتسبورگ سمت جنوب دامنه های محله جمع آوری کرده بود 44 درصد از آرا شمارش شد. او نزدیک ترین رقیب اد Moeller, 59, از Baldwin, تا به حال 35 درصد است.

هدر کاس 48, از پیتسبورگ Carrick محله trailed با 14 درصد و مارک جانسون, 39, از پیتسبورگ Brookline محله تا به حال 7% غیر رسمی برگه نشان داد. کاس شده بود تایید شده توسط Allegheny County دموکرات کمیته.

ویولا Garis, Benham را مدیر کمپین کاهش یافته است اظهار نظر کرد و گفت: این مسابقه باقی مانده است بیش از حد نزدیک با تنها حدود 30 درصد از حوزه گزارش.

رای بیشتر می تواند شمارش بیش از هفته آینده. رژیم صهیونیستی. تام گرگ با صدور یک فرمان اجرایی دوشنبه تمدید مهلت Allegheny و پنج سایر استان ها برای دریافت پست الکترونیکی-در و رای غیابی از طریق پست. آنها پذیرفته خواهد شد از طریق 5 p. m. 9 ژوئن به عنوان طولانی به عنوان آنها شهریور ماه ژوئن 2.

Moeller بلافاصله نمی تواند رسید.

Benham که مبتلا تاسیس پیتسبورگ مرکز توهمی وکالت. Moeller به عنوان یک درآمد کنترل متخصص در Allegheny County Airport قدرت.

کاس' کمپین تا به حال مورد بحث بوده است از آغاز. او لبه Benham برای تایید توسط Allegheny County دموکرات کمیته در حالی که انتقاد رسانه های اجتماعی نوشته های او ساخته شده در سال 2015 و 2016.

کاس ارسال شده در پشتیبانی از جمهوری خواه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به انتقاد از قانون مراقبت مقرون به صرفه به نام معتادان به مواد مخدر "معتادان" و تمسخر کنترل اسلحه با توجه به پست.

ماه گذشته او شکایت کرد پنسیلوانیا حزب دموکرات و شهرستان کمیته ادعا نقض قرارداد و ناعادلانه غنی سازی. او معتقد به طرح دعوی در دادگاه است که این سازمان حاضر به حمایت از او با وجود یک کمیته تایید شده در فوریه و 2500 دلار هزینه تشکیل پرونده پرداخت او در نظر گرفته شود برای تایید.

طرح دعوی در دادگاه در حال بررسی در Allegheny County مشترک درخواست دادگاه به دنبال جبران و خسارت تنبیهی.

جمهوری خواه A. J. دویل از Brentwood زد unopposed شنبه برای ایران انتخاب خواهد شد و در صورت دموکراتیک نامزد در انتخابات ماه نوامبر.

Readshaw, 78, از کریک اعلام کرد در ماه ژانویه که او را به بازنشستگی در پایان مدت خود را. صاحب Readshaw کفن در Carrick, Readshaw نشان داده شده است 36 منطقه از سال 1995. این منطقه شامل پیتسبورگ تپه های جنوبی محله و همسایه حومه جوامع است.

باب Bauder یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس باب در 412-564-3080, bbauder@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Allegheny | تپه های جنوبی رکورد



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن