بهترین شرایط بد معامله: مرموز محل سکونت بیمه قیمت مدل ممکن است افزایش نرخ

محتوای مقاله در ادامه• تمام شرکت های بیمه پرداخت بالاترین نرخ بدون در نظر گرفتن خود به خود پایین تر را پیشنهاد

توسط MASTERNEWSS در 11 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

• تمام شرکت های بیمه پرداخت بالاترین نرخ بدون در نظر گرفتن خود به خود پایین تر را پیشنهاد داد. و این موجب بالا رفتن هزینه های سیاست.

این خانه محل سکونت صاحبان Association of B. C. صادر شده خود را در گزارش افزایش نرخ بیمه در ماه ژوئن و آن را برجسته بهترین شرایط قیمت گذاری نیز گفت: این سیستم منجر به یک "قابل توجهی افزایش هزینه."

این هفته انجمن, مدیر اجرایی, تونی Gioventu گفت: عدم شفافیت در این صنعت به خاک سپرده شد جزئیات بیشتر در مورد چگونگی این فرایند ساخته شده است که حق بیمه افزایش یابد. "مشکل در تلاش است تا اعداد حقیقی."

تونی Gioventu است مدیر اجرایی انجمن مالکان مشاع.

Gioventu هر چند گفت: اقشار شورا از یک محل سکونت ساختمان در Tri-Cities اخیرا قادر به دست آوردن جزئیات چگونه بهترین شرایط قیمت گذاری متورم خط پایین خود را.

اولین 70 درصد از اقشار بیمه تحت پوشش بیمه هفت به طور متوسط به میزان 23 سنت در هر 100 دلار از پوشش Gioventu گفت. اما رای نهایی 30 درصد به پایان رسید تا در آینده در 46 سنت در هر 100 دلار به او گفت که "در واقع دو برابر هزینه سیاست را."

حق بیمه برای این سال به تقریبا $500,000 -- بیش از سه برابر سال گذشته نرخ. به منظور پرداخت برای بیمه نامه هزینه های اقشار شات تا 22 درصد گفت که به معنای هر واحد مالک بود و در قلاب برای صدها دلار اضافی در ماه است.

"شما به ندرت تا کنون برای دیدن این اطلاعات" Gioventu گفت. "کارگزاران نمی خواهید به فاش کمیسیون های خود را و چگونه قیمت گذاری می کند."

او معتقد است که کارگزاران که کار است که برای حفظ سیاست های stratas نیست هل دادن به عقب در برابر شرکت های بیمه به دلیل بالاتر, سیاست, بالاتر کمیسیون آنها را جمع آوری. "این کاملا یک مشکل است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب