Beyoncé قطره تعجب single 'Black Parade" در Juneteenth

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 31 خرداد 1399

4 دقیقه پیش

لس آنجلس — Beyoncé اجازه نداد Juneteenth عبور بدون حذف یکی از امضا شگفتی ها — جدید تک به نام "Black Parade."

"من رفتن به جنوب, من قصد دارم به جایی که من ریشه های ain't آبیاری" Beyoncé آواز می خواند باز کردن مسیر. در چند نقطه در روز جمعه انتشار این خواننده می گوید شنوندگان به "دنبال من رژه."

درآمد حاصل از این آهنگ را به نفع سیاه متعلق به کسب و کارهای کوچک یک پیام با عنوان "سیاه و سفید رژه مسیر" در خواننده سایت گفت. این پست شامل لینک به ده ها تن از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار.

"مبارک Juneteenth. اینکه سیاه و سفید است که خود را فعالیت. سیاه برتری یک شکل از اعتراض. سیاه, شادی حق خود را" پیام گفت.

Juneteenth یادبود زمانی که آخرین بردگی آمریکایی های آفریقایی تبار آموخته و آنها آزاد بودند. در حالی که در سال 1862 رهایی اعلام آزاد در جنوب آغاز Jan. 1, 1863 نبود اجرا در بسیاری از مکان ها تا زمانی که پس از پایان جنگ داخلی دو سال بعد. مؤتلفه سربازان تسلیم در آوریل سال 1865 اما کلمه ای نیست در رسیدن به آخرین سیاه بردگی مردم تا ژوئن 19, زمانی که اتحادیه سربازان به ارمغان آورد اخبار از آزادی به گالوستون تگزاس.

"ما رو ریتم ما غرور ما تولد پادشاهان ما تولد قبایل" Beyoncé آواز می خواند نسبت به پایان نزدیک به پنج دقیقه آهنگ.

Juneteenth — به طور معمول بعد از هر دو لذت و درد مشخص شد با فوریت این سال در میان weekslong اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی برانگیخته توسط مارس 25 مرگ جورج فلوید یک نوجوان سیاه پوست به دست پلیس مینیاپولیس.

Beyoncé صحبت کردن در رسانه های اجتماعی در پی فلوید مرگ است.

"ما در حال شکسته و ما بیزارند. ما نمی توانیم عادی این درد" او گفت: در یک Instagram تصویری که به نام مردم برای امضای طومار خواستار عدالت برای Floyd.

خواننده نیز در این تماس برای اتهام علیه افسران درگیر در قتل Breonna تیلور بود که در داغستان مارس توسط افسران که پشت سر هم به او کنتاکی خانه. Beyoncé نوشت: در نامه ای یکشنبه به کنتاکی دادستان کل دانیل کامرون که سه لویی افسران پلیس "باید پاسخگوی اعمال خود است." کامرون خواسته است برای صبر و شکیبایی در میان پروب اما لویی شهردار جمعه اعلام کرد که یکی از افسران اخراج می شود.

انتشار "Black Parade" خواننده آخرین بشردوستانه تلاش است. در ماه آوریل او اعلام کرد او BeyGOOD خیریه خواهد همکاری با توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی شروع کوچک کمپین به ارائه 6 میلیون دلار در بودجه امداد به انواع گروه های کار برای ارائه نیازهای اساسی در شهرهایی مانند دیترویت هوستون نیویورک و نیواورلئان.

این هم آخرین تعجب از انتشار این خواننده که همراه با شوهر و Jay-Z منتشر شد نه آهنگ آلبوم "همه چیز عشق است" در سال 2018 با هیچ اطلاع قبلی. در سال 2013 بیانسه منتشر شده خود با عنوان آلبوم "بیانسه" نیز بدون هیچ گونه اطلاع قبلی.

"من امیدوارم که ما همچنان برای به اشتراک گذاشتن شادی و جشن هر یک از دیگر حتی در میان, مبارزه," او نوشت: در یک Instagram پست اعلام انتشار "Black Parade." "لطفا به یاد داشته باشید ما زیبایی و استحکام و قدرت است."

دسته بندی: AandE | اخبار مشهور | موسیقی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن