بایدن: Wolf انجام "یک جهنم از یک شغل" در طی بیماری همه گیر کوروناویروس

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 7 خرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن و رژیم صهیونیستی است. تام گرگ معامله تعارف صبح روز چهارشنبه در حالی که بحث در مورد آنچه در کشور نیاز به غلبه بر این بیماری همه گیر کوروناویروس.

بایدن این, presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد و یک اسکرانتون بومی صحبت با فرماندار تنها چند ساعت پس از Wolf به طور رسمی تایید دموکرات تلاش برای سرنگونی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

"تام انجام داده اید یک جهنم از یک شغل" بایدن گفت: از فرماندار دموکرات.

هر دو گرگ و بایدن استدلال این کشور بهبودی از این بیماری همه گیر است مشروط بر مغلوب ساختن پیشی جستن شکست در نوامبر است. دولت جدید مورد نیاز است به اندازه کافی آماده شدن برای آینده بیماری های همه گیر به آنها گفت.

اما فرماندار خود اذعان کرد دولت در پاسخ به, که اوباما مجبور شود برای صدمه زدن به کسب و کار شده است آسان نیست.

"ما واقعا در بازی uncharted waters" گرگ گفت. "ما در حال تلاش برای انجام چیزهایی است که ما هرگز آموزش داده شده است به انجام."

بایدن اما ستایش گرگ مرحله به مرحله بازگشایی طرح است. قرمز و زرد و سبز فاز رویکرد باید در سراسر کشور به تصویب رسید, او گفت:.

هر دو سیاستمداران اشاره کرد که نیاز به محرک کمک از دولت فدرال است.

سنا در میان مذاکرات در مورد یک موج پنجم از کمک هر چند حزبی شکاف بیش چقدر کمک ها باید منتشر متوقف شد.

خانه دموکرات برای مثال تحت فشار قرار دادند از طریق قانونی که ارائه حدود 1 تریلیون دلار در برای کمک به دولت های ایالتی و محلی و ارائه بیشتر پرداخت های مستقیم به شهروندان ایالات متحده.

جمهوری خواهان مجلس سنا اگر چه روشن ساخته اند که قانون نمی خواهد نور روز را مشاهده کنید, به جای اصرار دارد این کشور باید به قرار دادن مکث در کمک های اضافی برای جلوگیری از هزینه های.

"این یک تمرین ریاضی. این است که در مورد مردم" بایدن گفت: انتقاد رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky.

و در حالی که اعضای کنگره بحث مقدار دلار و در جایی که کمک باید داده ها را نشان می دهد پنسیلوانیا غیر قابل انکار است صدمه زدن به.

نزدیک به 2 میلیون ساکنان نیوکاسل باید کاربردی برای مزایای بیکاری پس از وقوع آغاز شد. و برخی از کسب و کار باید به مبارزه طلبیده گرگ stay-at-home سفارشات از جان گذشته برای درآمد.

بایدن وعده داده شده گرگ که او می خواهم "خود را به" اگر انتخاب شود اما جمهوری خواهان در سطح فدرال و ایالتی قطع تعارفات از چهارشنبه میز گرد با موجی از انتقاد.

"این واقعا سخت به بگویید که طرح بدتر است برای ساکنان نیوکاسل; فرماندار گرگ فاجعه" یک اندازه متناسب با همه "استراتژی برای بازگشایی پنسیلوانیا است که چهره هر دو حزب اپوزیسیون و یا جو بایدن ضد انرژی در دستور کار است که انتقام ویران کردن در پنسیلوانیا اقتصاد" گفت: Melissa Reed سخنگوی کمیته ملی حزب جمهوری خواه.

در ضمن Vonne Andring, مدیر اجرایی, از دولت ایران, حمله گرگ برای دولت تعداد بالایی از مرگ و میر در خانه های پرستاری و "مرموز" کسب و کار چشم پوشی روند.

اکثریت ساکنان نیوکاسل تایید گرگ اقدامات سنجی نشان می دهد. بایدن دارای 6.5% سرب بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن در چرخش دولت با توجه به روشن شدن سیاست است.

برای بایدن گرفته شده برای انتقاد باقی مانده تا حد زیادی از چشم در طول بیماری همه گیر. در ضمن تهمت باقی مانده است در جلو و مرکز در نزدیکی های روزانه, رسانه, همایش جریان توییتر پست ها و به طور منظم بازدیدکننده داشته است به کسب و کار در نوسان متحده است.

مقامات دولتی گفته اند که coronavirus' گسترش به اوج خود رسید اما اعداد همچنان به صعود هر روز به عنوان دولت گسترش می یابد تست. ایالت وجود داشته است 69,147 موارد و 5,265 مرگ و میر.

دسته بندی: Coronavirus | اخبار | پنسیلوانیا | سیاست, انتخابات



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن