داروسازی بزرگ کردم یک نام تجاری جدید کروناویروس Grift

حتی اگر شما بر این عقیده هستند که شرکت های دارویی در حال بی جهت بر دوش با هزینه تحقیقات وجود دارد یک راه حل بس

توسط MASTERNEWSS در 10 تیر 1399

حتی اگر شما بر این عقیده هستند که شرکت های دارویی در حال بی جهت بر دوش با هزینه تحقیقات وجود دارد یک راه حل بسیار ساده: ملی آنها است. منتقدان جلعاد را طرح قیمت گذاری شد و سریع به اشاره است که این کارآزمایی بالینی است که به ارمغان آورد remdesivir به بازار تامین شده بود توسط موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی. در تگزاس کنگره و دارو قیمت گذاری مدافع لوید Doggett با ارسال نامه ای به وزیر الکس آذر پرسیدن چقدر دولت صرف شده در دادگاه; هفته گذشته وزارت بهداشت و خدمات انسانی در پاسخ بهارائه آمار و ارقام نشان می دهد که تا سال 2020 remdesivir دادگاه هزینه 23 میلیون دلار به عنوان از آوریل 30 و که NIH کمک های مالی ارائه شده اند ده ها میلیون در بودجه به مطالعات قبلی مربوط به remdesivir.

این اتفاق می افتد با بسیاری از, اگر نه بیشتر, مواد مخدر. حتی اگر شرکت های خصوصی انجام حامی خود را گران, محاکمه بسیاری از تحقیقات که منجر به توسعه داروهای جدید توسط دولت تامین می شود. یک مطالعه نشان داد که کمک های مالی از NIH کمک به توسعه همه 210 مواد مخدر منتشر شده بین سال های 2006 و 2010. اگر این هزینه تا $2.6 میلیارد دلار برای توسعه یک دارو که بهتر است قرار می گیرد به صرف این نوع از پول خود را از دولت ؟

تقریبا هیچ کس را کامل پرداخت لیست قیمت برای remdesivir با داروهای دیگر. اگر شما از بیمه درمانی شما ممکن است حتی متوجه قیمت کامل است که به شما خواهد پرداخت و بدون بیمه زمانی که شما انتخاب کنید دارو را در داروخانه. اما کسی که در برخی از نقطه در حال پرداخت است که تفاوت; لیست قیمت است که هنوز هم یک قیمت. شرکت بیمه شما ممکن است پرداخت این هزینه کامل یا: آنها قرارداد با داروخانه نفع مدیران که مذاکره تخفیف و یا تخفیف با شرکت های دارویی در راز و که نگه داشتن برخی تا حد زیادی ناشناخته بخشی از این تخفیف. مواد مخدر شرکت ها ادعا می کنند این تخفیف در حال جمع آوری لیست قیمت, چرا که هر بازیگر در سیستم مراقبت های بهداشتی به طور مداوم با اشاره به دیگر بازیکنان و گفت: این گسل های خود را برای این هزینه های بالا است. در هر صورت قیمت های بالا خود را از شرکت های بیمه به پرداخت هزینه برای خود مواد مخدر به سادگی می تواند به شما را از طریق حق بیمه است که افزایش یافته است به فوق العاده ارتفاعات—مگر اینکه شما به اندازه کافی تیره بخت به بیمه در همه که در مورد این شوخی بی رحمانه از بالا, لیست قیمت زمین بر روی سر خود را. متوسط حق بیمه برای یک خانواده با حمایت کارفرما طرح در حال حاضر بیش از $20 ، 000 سال.

بخشی از این خشم و انزجار در جلعاد کارگردانی شد در تصمیم خود را به اتهام دو قیمت برای مواد مخدر است. دولت پرداخت خواهد شد $390 هر دوز اما برای بخش خصوصی بیماران بیمه شده هزینه خواهد شد $520 در هر دوز است که می افزاید: $980 هزینه دریافت دارو برای 10 روز درمان ، بیمارانی که مدیون شرکت بیمه و یا معافیت و ملاقات نکرده خود را از جیب حداکثر ممکن است انتظار می رود به پرداخت یک تکه بزرگ از این. این ظالمانه است اما آن را نیز معمول است. بيمارستان همیشه اتهام خصوصی بیمه شده و یا بیمه بیماران به مراتب بیشتر از آنها به اتهام مدیکر که مجموعه قیمت آن خواهد پرداخت. یک برامدگی لبه طبقات سنگ مطالعه یافت بيمارستان اتهام خصوصی بیماران 241 درصد از آنچه که آنها به اتهام دولت; برخی از بیمارستان ها در این مطالعه به اتهام آنجا که 400 درصد از مدیکر قیمت. فقط به عنوان با مواد مخدر شرکت bleating که آنها به سادگی باید هزینه بیشتری را برای هزینه های خود را در تحقیق و توسعه و بیمارستان و اعتراض است که آنها باید شارژ خصوصی بیمه بیماران بیشتر برای جبران ضرر و زیان خود را در مراقبت از دولت-بیماران بیمه شده.

برای بیماران بدون دولت, بیمه, قیمت هستند و نه فقط انبوه باد. آنها همچنین بیشتر مرموز و متفاوت از بیمار به بیمار حتی در همان بیمارستان. Covid-19 درمان هستند بدون استثنا. یک نیویورک تایمز داستان از این هفته مستند های مختلف قیمت پرداخت شده توسط تگزاسی که دریافت آزمون Covid-19 در Austin اورژانس مرکز. دو نفر از دوستان که همان تست را با همان نتیجه منفی دریافت wildly مختلف صورتحساب: کسی که پرداخت نقدی صورتحساب 199 دلار و کسی که پرداخت می شود با بیمه صورتحساب $6,408. شرکت بیمه مذاکره بیمارستان به $1,128 که بیمار بدهکار $928. (پس از پوشش رسانه ای از لایحه آن کاهش یافته بود به طور کامل.) به یاد داشته باشید شرکت های بیمه باید بتوانند به مذاکره قیمت های بهتر با بيمارستان; در عوض, آنها خیلی خوب در مذاکره است که آنها تا پایان پرداخت پنج برابر آنچه یک بیمار که خود را فراموش کرده کارت بیمه خواهد پرداخت. ظاهرا خود منجر مذاکره است Lucille Bluth.

یک بار دیگر پاسخ ساده است. اگر بیمارستان را مجبور به انجام چنین پیچیده مزخرف-حسابداری به تعادل کتاب های خود را—و یا به سود و پرداخت مدیران خود را سخاوتمندانه و واقعا چه تفاوت—پس از آن ما می توانیم آن را بسیار آسان تر برای آنها را به انجام دور با تمام مدل پرداخت و بودجه بیمارستان ها بر اساس چقدر مراقبت از آنها را انجام دهد به جای. و اگر شرکت های بیمه هستند بنابراین در تنظیم و کاهش, بیمارستان, قیمت, ما باید برای از بین بردن آنها را از این وظیفه و اجرای تک پرداخت کننده.

شرکت های بیمه باید ثابت نشده خود را به شرکای خوب در مبارزه با این بیماری همه گیر نمی شد که تا کنون امکان از راه دور. خبرنگار اندرو پرز اخیرا اشاره کرد که برگ برنده دولت مجاز شرکت های بیمه حاضر به پوشش هزینه Covid-19 تست برای اشتغال اهداف است که آزمون است که کارکنان ممکن است نیاز به بازگشت به کار و باید تنها پوشش "لازم پزشکی" تست. (این سخت است تصور کنید که چوب گرد که دور تا بینی خود را به صورت غیر پزشکی و غیر لازم است دلایل.) یک بیمار که شکایت به واشنگتن بیمه کمیسیون به دست آمده توسط پرز گفت: طرح بیمه تا به حال کاهش یافته است به پوشش هزینه آزمون او لازم بود به منظور بازگشت به کار خود را. است که بیمار خودش ارائه دهنده خدمات پزشکی یک عینک ساز. ما در حال ساخت پزشکان برای پرداخت خود را coronavirus آزمایشات قبل از آنها می توانید از بازگشت به کار.

آزادی مطبوعات از امریکا برنامه های بیمه درمانی بیمه صنعت لابی در واشنگتن دقیق مطالعه آن را راه اندازی بر روی هزینه های بالای آزمایش coronavirus احتمالا به همه ما احساس سپاسگزار برای قربانی خود را در پرداخت پول برای این آزمون. انتشار اشاره کرد با یک ظاهرا به صورت مستقیم است که "هر آمریکایی باید قادر به دریافت COVID-19 آزمون آنها نیاز دارید" و ادعا کرد که "بیمه بهداشت و درمان ارائه دهندگان آماده به کار با کارفرمایان بهداشت عمومی رهبران و سیاستگذاران به منظور توسعه و اجرای استراتژی قوی برای محافظت از آمریکایی ها و کاهش خطرات ناشی از گسترش ویروس." استراتژی است که ظاهرا شامل کاهش به پوشش هزینه آزمون. به خودی صنعت مانند Wendell پاتر را نشان داداین نوع رفتار است و نه فقط تعجب آور آن است که دیده می شود در داخل به عنوان لازم است; آنها باید انجام آنچه در آن طول می کشد برای تحت تاثیر قرار دادن خود را در وال استریت سهامداران. ما نمی توانیم و نباید انتظار شرکت های بیمه به طور سخاوتمندانه در خود پوشش coronavirus آزمایش یا درمان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن