لایحه Barr نامرئی جنگهای صلیبی

برای حمایت از این ادعا بر تولید بسیار منحصر به فرد خواندن قانون اساسی را درک قدرت اجرایی است. "دستور زبان مدرس

توسط MASTERNEWSS در 19 خرداد 1399

برای حمایت از این ادعا بر تولید بسیار منحصر به فرد خواندن قانون اساسی را درک قدرت اجرایی است. "دستور زبان مدرسه تعلیمات مدنی کلاس نسخه انقلاب ما است که آن را یک شورش علیه استبداد پادشاهی که در فریم قانون اساسی ما یکی از مهمترین دلمشغولیهای از بنیانگذاران بود به نگه داشتن اجرایی ضعیف" او گفت:. "این غلط است." Barr اشاره کرد که در سال 1776 انگلیسی سلطنت بود به خوبی در راه خود را به سمت تبدیل شدن به ناتوان نهاد تشریفاتی از دوران مدرن و مجلس بود سیزده مستعمره' "نخست آنتاگونیست."

این است که در بهترین حالت نیمی از حقیقت است. حتی به عنوان انقلابی استعماری رهبران inveighed در برابر ظالمان بار از مجلس اقدامات مانند تمبر و ناوبری اعمال آنها نیز fomented شورش علیه فاسد سلطنتی فرمانداران و سایر مقامات که اجرا منفور قوانین مجلس است که تا به حال نوشته شده است. به عنوان یک نتیجه یا/و یا دوگانگی بر مجموعه بین تاج و مجلس بود برای انقلابی نسل هر دو-و گزاره است. این تصادفی نیست که در اوایل دولت قانون اساسی تا حد زیادی مورد علاقه ضعیف مدیران و قوی قانونگذاران و یا اینکه منشور حقوق تا حد زیادی ساکن بر نقض حقوق بشر که یک مدیر اجرایی شعبه را مرتکب: جستجوهای غیر منطقی و تشنج, لاشه از نیروهای پیگرد قانونی و بدون محاکمه با حضور هیئت منصفه ،

اما برای بار اصلی رویداد است نه بافت تاریخی در امریکا شکل گیری بحث های مربوط به مناسب رسیدن به قدرت اجرایی آن است که به جای تلاش برای کسب حداکثر قدرت اجرایی در تاریخ حکومت. این بد بخت محصول مشترک عامه برگزاری است که بنیانگذاران ما دوست نداشتند از بالا به پایین اجرایی حکومت بر استدلال است که فرزندان خود را هنوز هم بی اعتقاد از آن امروز است. بر خلاف برداشت های امپریالیستی ریاست جمهوری بر حفظ شود که در انتخابات ریاست جمهوری قدرت بود و در واقع ebbing. "من نگران هستم که عرشه تبدیل شده انباشته در برابر اجرایی," او گفت:. "از اواسط دهه شصت است و ثابت آسیاب کردن قوه مجریه اقتدار است که به سرعت پس از واترگیت. بیشتر و بیشتر رئیس جمهور توانایی عمل در مناطق که در آن او به اختیار تبدیل شده توسط encroachments از شاخه های دیگر."

خود نمونه هستند unpersuasive. بار اول شکایت که سنا تنبل با سرعت از تایید تهمت اجرایی-شعبه نامزد کرد و گفت که این قدرت را رد نامزد "هرگز در نظر گرفته شده اجازه می دهد تا سنا به طور سیستماتیک مخالفت و رسم کردن روند تصویب برای هر منصوب بنابراین به عنوان برای جلوگیری از رئیس جمهور از ساختمان و عملکرد دولت است." این استدلال را حمل وزن بیشتر اگر رئیس جمهور نمی کند کنترل سنا و قوانین آن. یا اگر تهمت بود نه در معرض ابتلا به رد سنا تایید مقامات برای بی اهمیت و یا مشکوک دلایل به عنوان او را با Barr سلف جف جلسات. یا اگر کاخ سفید عمل بیشتر قاطعانه برای پر کردن پست کلیدی به جای ترک مواضع مانند وزیر امنیت داخلی خالی برای بیش از یک سال است. مغلوب ساختن پیشی جستن خود کرده است و حتی پیشنهاد کرد که او ترجیح میدهد به "بازیگری" مقامات مسئول از کلید های دولتی—شاید به این دلیل که آنها بیشتر نرم و قابل انعطاف به ریاست جمهوری هوی و هوس از دائمی انتصاب تمایل به.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن