بیل د Blasio شکست خورده است

طنز این است که او به عنوان منفور توسط افسران پلیس در حال حاضر به عنوان او در سال 2014. در اوایل سال جاری پس از

توسط MASTERNEWSS در 13 خرداد 1399

طنز این است که او به عنوان منفور توسط افسران پلیس در حال حاضر به عنوان او در سال 2014. در اوایل سال جاری پس از یک افسر به ضرب گلوله کشته شد Sergeants خیرخواه انجمن پرسیدم شهردار DeBlasio اعضای NYPD هستند اعلام جنگ بر شما! ما احترام نمی گذارند شما نیست ما مراجعه کنید و در بیمارستان است. شما به فروش می رسد NYPD به موجودات ناپسندیده 1% که نفرت پلیس اما به شما رای می دهند. پلیس NYPD شده است قتل به خاطر شما. این است که بیش از بازی!"

اگر تا کنون وجود دارد شواهدی وجود دارد که ادارات پلیس در حال rogue نیروهای خارج از کنترل دولت غیر نظامی مطمئنا این بود. وقتی تظاهرات شروع de Blasio می تواند کشف و ضبط لحظه ای برای همدردی با معترضان و تقاضا اصلاحات و پاسخگویی بیشتر. او می توانست با استفاده از تجربه خود را از برخورد با پلیس اتحادیه های کارگری به عنوان یک درس برای سایر شهرداران و برای کشور به عنوان یک کل. او می توانست حداقل اذعان این واقعیت در خیابان یک واقعیت است که آشکار بود به تمام جهان است.

به جای آن د Blasio, نه بر خلاف دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از کاهش بینایی است. بیش از آخر هفته او در توئیتر خود نوشت که او رانندگی در اطراف شهرستان برای بررسی چگونه پلیس شدند درمان معترضان و بالعکس. این شهر رهبری به عنوان عملکرد هنر است. قادر به انتقال است که او در واقع در شارژ از شهر او ارائه خود را به عنوان نوعی در همه جا حاضر. او نمایش تمام قدرت از یک معلم جایگزین.

د Blasio یکی از گیج کننده ترین مقامات منتخب در امریکا ناتوان از ساخت حق انتخاب حتی زمانی که آن را خیره او را در چهره و هر کس جیغ در گوش او فقط آن را انجام دهد. بستن مدارس. ماندن در خانه نیست رفتن به ورزشگاه است. و صحبت کردن در برابر خشونت پلیس به عنوان شما را در گذشته و پلیس در حال رفتن به نفرت داشتن از شما هم راه است. د Blasio تا به حال یک مخلوط ثبت در دفتر اما او همیشه به یاد او cravenness و حماقت در این لحظه زمانی که نیویورک او را بیشتر مورد نیاز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن