صورتحساب QB جاش آلن باقی می ماند مشغول به رغم همه گیر محدودیت

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 23 خرداد 1399

12 دقیقه پیش

بوفالو n. y. — جاش آلن به سختی صرف این بیماری همه گیر کوروناویروس-تغییر offseason خود در انزوا.

لوایح بوفالو کارفرمایی به جای نگه داشته و خود را مشغول به دنبال مشاوره از Peyton Manning and Brett Favre در زوم تماس به جمع هم تیمی های خود را با هم برای تمرینات در هر دو بشکست.

آن را تمام انجام شده است با قصد ادامه در حال توسعه را به یک رهبر تیم وارد فصل سوم خود را صاف و تناقضات است که مانع آلن و جرم تولید.

چه سوخت آلن است که هنوز سوزش حافظه خود را بالا و سپس پایین عملکرد در یک 22-19 اضافه کاری دست دادن به هوستون در یک ملت وحشی-کارت حذفی که در آن صورتحساب حیف و میل یک 16-0 در سه ماهه سوم منجر شود.

"من در مورد آن صحبت شد شب گذشته, بنابراین من قطعا نه بیش از آن" آلن طی یک زوم کنفرانس تماس با بوفالو-منطقه خبرنگاران پنج شنبه.

او کارآمد در نیمه اول با رفتن 13 از 20 برای 131 متری و ابتلا به زمین نشستن کامل هواپیما عبور قبل از کشف در رفتن 11 از 26 به صورت 133 متری و یک اشتباه از دست بقیه راه است.

"من می دانم که ما تا به حال فرصت برای برنده شدن در این بازی است." "این چیزی است که همچنان به رانندگی من در دانستن من می توانم بهتر بازی و من می توانم انجام داده ایم و من می توانم حذف یک اشتباه در اینجا و یا وجود دارد که می تواند بوده است فوق العاده آسان برای از بین بردن و به ما یک شانس برای برنده شدن در این بازی است."

این یک عملکرد است که محصور بهترین و بدترین Allen, صورتحساب 2018 دور اول انتخاب کنید که هنوز به ریختن خود را از قبل پیش نویس شهرت قوی مسلح اما محصول خام با دقت مسائل.

"من اهداف شخصی مجموعه ای را برای خودم" آلن گفت: با توجه خود را 11-0 حرفه ای ضبط در هنگام تکمیل 60 درصد یا بیشتر از پاس در بازی او شروع می شود و پس از اتمام.

"بنابراین من فکر می کنم که هدف هر بازی حداقل به آمار 60%" او گفت:. "من قصد ندارم به زور سعی کنید به همه چیز و من قصد ندارم به کاپیتان Checkdown هر دو."

آزمون آلن این offseason شده است و پیدا کردن راه هایی برای بهبود بدون سود در زمینه شیوه با همه گیر پاک کردن NFL کل برنامه بهار.

او شروع به دنبال مشاوره از سابق Dallas Cowboys کارفرمایی تونی Romo که او ملاقات کرد در سوپر باول. آن را ادامه داد و با حمله هماهنگ برایان Daboll دعوت Favre — آلن دوران کودکی بت — و منینگ به ارائه راهنمایی در صورتحساب مجازی quarterbacks جلسات.

آلن سپس آن را بر خود را به سازماندهی یک تمرین با اسکناس توهین آمیز rookie پیش نویس میدارد در کالیفرنیا در اوایل ماه مه به دنبال گرد هم آوردن 19 حمله بازیکنان برای تمرینات در میامی چند هفته بعد.

آلن را شارژ رویکرد جلب ستایش از Daboll و مربی شان McDermott.

"او ما کارفرمایی اما شما نمی توانید نیروی رهبری است. شما می توانید آن را بهبود بخشد. شما می توانید یادگیری در مورد آن. شما می توانید رشد از آن" Daboll گفت. "اما جاش ذاتی ویژگی های رهبری که بچه ها نسبت به جذب و او را درک نقش خود در تیم است."

اضافه شده McDermott: "این یک قدم مهم است که او آن را بر خود و ابتکار عمل خود را برای قرار دادن این با هم."

میامی تمرینات مهم بودند زیرا آنها نخستین بار آلن قادر تمرین پرتاب با گیرنده Stefon Diggs پویا تهدید به دست آورد در تجارت با مینه سوتا در ماه مارس است.

"این بسیار عالی برای دیدن فقط آن مقدار از جزئیات او قرار می دهد و به هنر و صنعت خود را چگونه ارتباطی با او بود, چگونه مایل بود به یاد" آلن گفت: Diggs, ذکر آنها برای اولین بار به دانستن هر یک از دیگر از راه دور با بازی های ویدئویی. "او مانند مواد منفجره بازیکن و یک بازیکن بزرگ و او را برای رفتن به اضافه کردن مقدار زیادی به ما جرم است."

امتیاز بیشتری به ثمر رساند بود مدیر کل براندون Beane هدف پشت دستیابی به Diggs که می پیوندد خوبی تاسیس گروهی از گیرنده های گرد شده توسط John Brown و کول Beasley. با وجود 10-6 پایان صورتحساب به ثمر رساند 21 یا بیشتر امتیاز را فقط شش بار و رتبه 23 در NFL در به ثمر رساند و 24 توهین متری.

آلن ساخته شده گام های قابل توجهی از خود rookie فصل با نشان دادن وقار و صبر در جیب جای دو سرعت خاموش در اولین نشانه از فشار است. او را بهره مند از بازی در مقابل یک محکم و بازسازی خط که شامل چهار تازه وارد از جمله مرکز میچ مورس.

آلن دو برابر خود touchdowns عبور در مجموع به 20 و انداخت نه تنها interceptions (از 12 سال قبل). هر چند او لذت می برد شش نقطه پرش در تکمیل 58.8 درصد از خود عبور آلن هنوز هم آخرین رتبه در میان NFL استارت.

آلن در خصوص اعتبار Romo برای ارائه راهنمایی است که باید خود را بهبود پرتاب حرکت که او را دیدم پرداخت در طول میامی تمرینات.

"من احساس مانند آن را به بهترین من تا کنون پرتاب شده" آلن گفت: با توجه به گام بعدی این است که بازتولید است که حرکت یک بار صورتحساب می توانید شروع به تمرین. "من احساس می کنم خوب جایی که من هستم در حال حاضر."

دسته بندی: NFL | ورزشی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن