Blackhawk آلوم برندان مک آغوش زندگی در سطح لیگ

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 14 اردیبهشت 1399

36 دقیقه پیش

همه ورزشکاران رویای روز آنها را گام به گام در این زمینه در یک حرفه ای ورزشگاه.

آنها در ساعت های بی شماری از کار قربانی وقت با دوستان و خانواده و انجام آنچه در آن طول می کشد به رویاهای خود را به واقعیت تبدیل شود.

در تاریخ 29 ژوئن سال گذشته Blackhawk فارغ التحصیل و Tampa Bay Rays پارچ برندان مک انجام رویای خود را زمانی که او پا بر روی تپه در Tropicana زمینه به صورت Houston Astros در لیگ برتر اولین. اما قبل از او رو به تمپا او تا به حال به پدر و مادر خود را سریع تماس بگیرید.

"روز من رو به نام من قرار بود به زمین و روز بعد در یک سفر جاده ای در سه گانه-A و بسیاری از خانواده من رفتن به آمدن به بازی" مک کی گفت. "بنابراین من تا به حال به عجله کردن و تماس با آنها را در آن شب. من تقریبا مانند 'شما نمی ممکن است بخواهید برای رفتن به تولدو شما ممکن است بخواهید به کتاب پرواز به تمپا اگر شما می خواهید به پایین آمدن به آن را ببینید.'

"آنها تا به حال برای منحرف کردن برنامه های خود را — دلایل خوب ،

با چند خانواده و دوستان در حضور 23 ساله و چپ دست خیره اجازه می دهد تنها یک ضربه در شش نوبت قابل توجه سه و راه رفتن یکی به کسب یک پیروزی در برابر قدرتمند Astros.

عملکرد خاص بود اما در حال حاضر مک کی گفت که او فقط در تلاش برای انجام آنچه که او همیشه انجام داده است.

"من در تمام جهان دیگر" گفت: McKay چهارمین کلی انتخاب در سال 2017, MLB پیش نویس از لویی که در آن او موفق به کسب خوشه های طلایی جایزه به عنوان برترین کار بازیکن بیس بال در کشور است.

"من واقعا فکر کردن در مورد هر چیزی که خوب است در آن لحظه از آنجا که شما واقعا در تلاش برای فکر می کنم در مورد هر چیزی. این نوع از سمت راست که در آن شما می خواهید به. شما واقعا نمی خواهید به فکر کردن در مورد هر چیزی. شما نوع فقط می خواهید به بیرون رفتن و انجام آن است."

مک کی به پایان رسید و فصل گذشته 2-4 با 5.14 عصر در 49 نوبت در حالی که گرفتن سازگار به زندگی در لیگ های سطح. یکی از مهم تنظیم شد McKay استفاده شد تقریبا به طور انحصاری به عنوان یک پارچ پس از راه دو بازیکن در دبیرستان کالج و افراد زیر سن قانونی. با تمپا او 10-خفاش ضبط دو بازدید, از جمله هومر.

در 462 در خفاش ها بیش از سه جزئی لیگ فصل McKay آمار .214 با 15 homers و 80 RBIs. بنابراین در حالی که خود را در خفاش کاهش در رشته های McKay هنوز هم آماده است.

"من هنوز در تلاش برای بالا رفتن در قفس در طول بازی برای به دست آوردن برخی از نوسانات در" مک کی گفت. "من فقط می خواستم به آماده می شود اگر وجود دارد یک فرصت برای خرج کردن ضربه و یا چیزی شبیه به آن. من می خواستم برای ماندن در به قفل کردن بازی و فعال ماندن در مقابل فقط به طور کامل سقوط به آن پارچ معمول که در آن شما خود را شروع و سپس شما تمام مسائل خود را انجام می شود در بین خود را شروع می شود."

با rookie سال کامل McKay هیجان زده بود به عقب بر گردیم به بهار آموزش و در ادامه برای اثبات او تعلق دارد در لیگ های سطح. حتی اگر آن را کوتاه قطع شد و به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس او هنوز هم ساخته شده بیشتر از آن است.

"این فقط هیجان انگیز به اطراف آن بچه ها و خودتان را در یک موقعیت به یک مورد که چرا شما می تواند با تیم" مک کی گفت. "هر چیزی که کمی شما می توانید از یادگیری وجود دارد و شما یاد بگیرند که بسیاری از بچه ها هستند که وجود دارد. شما را وادار به تجربه که با آن بچه ها و دیدن آنچه که آنها انجام می دهند و چگونه آنها آن را انجام دهید تا به خوبی همه زمان ها است."

6-پا-2, 212 پوند مک کی در تلاش است تا مشغول ماندن خود را در طول خرابی در خلیج تمپا. او خریداری یک خالص او می تواند پرتاب و ضربه زدن به اما بیشتر او شده است تلاش برای آن را ساده نگه دارید تا به روز واضح تر می شود.

"این فقط چیزهای ساده به نوع رفتن نگه دارید بنابراین شما در حال سوختن خود را هنگامی که وجود دارد هیچ چشم به زمانی که فصل در حال رفتن به شروع" مک کی گفت.

گرگ Macafee یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با گرگ توسط ایمیل در gmacafee@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: دیگر محلی | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب