'Burgh بهترین خود را به آن را می پوشند شماره 40: اسکات McKillop ساخته شده است یکی از بزرگترین توقف در پیت تاریخچه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 1 مرداد 1399

6 دقیقه پیش

تریبون-نقد و بررسی ورزشی کارکنان انجام روزانه شمارش معکوس بهترین بازیکنان در پیتسبورگ طرفدار و کالج ورزشی تاریخچه برای پوشیدن هر شماره پیراهن.

شماره 40: اسکات McKillop

اسکات McKillop تا به حال 344 حرفه ای می پردازد که در داخل linebacker در پیت هیچ یک از آنها معروف تر — و یا انتقادی از او ساخته شده در سال 2007 حیاط خلوت نزاع و جدال.

در یک چهارم-و-3 در سه ماهه چهارم, West Virginia دست توپ را به تمام و آمریکا در حال اجرا بازگشت استیو Slaton. McKillop ریختن یک بلوک و خرد شده Slaton در زانو اینچ کوتاه اول را به حفظ پیت خیره کننده 13-9 ناراحت پیروزی که محروم شماره 2 كوهنوردان یک شات در بازی برای قهرمانی ملی.

پلنگ شد 28 1/2-نقطه شکست که نمادی از McKillop باور نکردنی حرفه arc.

وقتی پرسیده شد که پس از یک کج به از دست دادن باختری در سال 2005 در مورد چقدر خوب Slaton و کارفرمایی پت سفید شد پس از كوهنوردان با عجله برای 451 متری McKillop پاسخ داد: "من واقعا نمی توانم بگویم. من نزدیک به اندازه کافی."

مهم نیست که McKillop تا به حال 13 تکل به عنوان یک اشتباه دانشجوی سال اول در آن بازی است. پس از گذراندن اولین دو فصل پشتیبان گیری همه آمریکایی linebacker در H. B. تیغه McKillop شد یکی.

در Kiski منطقه McKillop ستاره دار در فوتبال, کشتی و دو و میدانی. آن را تا زمانی که او اشتباه junior فصل قبل از او تابیده در پیت. به عنوان یک کاربر متوسط خود را از 12.58 پردازد یک بازی چراغ ملت است. به عنوان یک ارشد او به دست آورده همه آمریکایی از افتخارات فوتبال کانون نویسندگان آمریکا پس از ضبط 126 پردازد از جمله 16.5 برای ضرر و زیان و چهار کیسه. او 344 حرفه ای متوقف می شود در حال بستن برای 10 در مدرسه تاریخ است.

McKillop با بی باک, edge, شکستن پنج facemasks و دو کلاه ارشد خود را در فصل. و او نبود خجالتی در مورد بی میلی برای همه چیز, West Virginia, به کوه نوردان بولتن بورد مواد زمانی که او گفت: تریبون-نقد و بررسی "من (expletive) نفرت, West Virginia. من نمی توانم ایستاده دولت است. من فقط نمی خواهم به دانشگاه."

در حالی که ممکن است درست باشد در زمین فوتبال که در آن McKillop باقی مانده پیت قهرمان پست-فوتبال زندگی ثابت در غیر این صورت. McKillop ازدواج, West Virginia, مادری, لورن Statler.

McKillop بهترین بازیکن برای پوشیدن شماره 40 در پیتسبورگ ورزشی, تاریخچه هر چند او تا به مقدار زیادی از شرکت:

• یکی دیگر از شماره 40 آمد تا با یکی از بزرگترین متوقف می شود در پیتسبورگ تاریخچه ورزش. پشتیبان goaltender فرانک Pietrangelo ساخته شده ذخیره snaring باز-شات خالص توسط پیتر Stastny در بازی 6 سال 1991 پاتریک بخش نیمه نهایی خود را در پلی آف جام استنلی اولین منجر به پنگوئن ها را به یک پیروزی 4-3 به حتی بهترین-از-سری هفت. Pietrangelo ثبت یک بازی 7 shutout و پنگوئن رفت و در را به نفع خود برای اولین بار از پنج جام قهرمانی.

• کرک بروس بود یک بازیکن کلیدی به عنوان یک کاربر گارد در پیت 1973-74 نخبگان هشت تیم و به طور متوسط 17.1 امتیاز بازی را به عنوان یک ارشد. بروس بعدها مربی پیت بسکتبال زنان از 1985-98 منجر پلنگ به اول 20-برنده فصل در مدرسه تاریخ است.

• قبل از تعویض به شماره 24 جیمز کانر عینک 40 به عنوان یک دانشجوی سال اول در پیت زمانی که او را شکست تونی Dorsett کاسه عجله رکورد با 229 متری (و یک cameo در پایان دفاعی) در برابر بولینگ سبز در سال 2013, Little Caesars, پیتزا کاسه در دیترویت.

• پرستون نجار عینک تعدادی نرم افزار به عنوان یک کاسه تنگ پایان برای استیلرز در سال 1962 زمانی که او تا به حال 36 جلب برای 492 متری و چهار touchdowns و هفت زدن توپ را برمی گرداند به 109 متری (15.6 متوسط).

اتمام کل 'Burgh بهترین خود را به آن را می پوشند سری به اینجا.

کوین گورمن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کوین از طریق ایمیل در kgorman@triblive.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن