'Burgh بهترین برای پوشیدن این شماره 43: Troy Polamalu نقش انتظار بازی برای کانتون enshrinement

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 29 تیر 1399

2 دقیقه پیش

تریبون-نقد و بررسی ورزشی کارکنان انجام روزانه شمارش معکوس بهترین بازیکنان در پیتسبورگ طرفدار و کالج ورزشی تاریخچه برای پوشیدن هر شماره پیراهن.

شماره 43: Troy Polamalu

اگر همه چیز رفته بود با توجه به طرح Troy Polamalu خواهد بود آماده القاء سخنرانی خود enshrinement ماه آینده به Pro Football Hall of Fame.

با این بیماری همه گیر کوروناویروس قرار دادن برگزاری مراسم Polamalu نمی توان ورزشی خود را نهایی شناخت تا 2021.

Polamalu در زمان به تعویق افتادن در گشاد گشاد راه رفتن و نوشتن در حساب توییتر خود: "چه یک سال دیگر در مقایسه با ابدیت در برنز؟"

Polamalu خواهد شد که به حل و فصل برای یک جایزه تسلی این تابستان: بهترین پیتسبورگ ورزشکار به پوشیدن شماره 43 تمایز انتخاب شده توسط Tribune-Review ورزشی کارکنان.

کاریزماتیک ایمنی تا به حال هیچ همسالان در زمین فوتبال و او تا به حال هیچ واقعی رقابت برای شقیدن افتخار است.

در دوازده فصل با استیلرز Polamalu تا به حال 32 حرفه ای interceptions است که بسته سوم در حق رای دادن تاریخ در میان safeties و او بازگشت و سه تراکم برای touchdowns. او مجبور 14 گیر میکنه و بازیافت هفت از آن دو نیز رفت و برای نمرات.

او انتخاب شده به نرم افزار کاسه هشت بار و چهار بار تیم اول تمام نرم افزار از جمله در سال 2010 زمانی که او به نام NFL بازیکن دفاعی سال است.

Polamalu ارزش به استیلرز رفت و فراتر از آمار و رتبه بندی. او انقلابی موقعیت, که آیا آن را با متلک quarterbacks در حالی که بازی در خط داد و بیداد انداختن به پوشش مانند یک مرکز fielder یا استعداد خود را برای همیشه بودن در جای مناسب در زمان مناسب است.

شاید Polamalu به یاد ماندنی ترین بازی او بود 40-حیاط رهگیری بازگشت با 4 دقیقه و 24 ثانیه در سمت چپ در سال 2008 بازی مسابقات قهرمانی آسیا برابر Baltimore Ravens. Polamalu پا در مقابل rookie جو Flacco را پاس در 40-حیاط نشانگر. شتاب انجام Polamalu به سمت در نزدیکی حاشیه اما او ماهرانه معکوس دوره و برش در سراسر این زمینه قبل از پیدا کردن یک خط در امتداد دور حاشیه در مسیر به منطقه پایان.

Zig-zagging زمین به پایان رسید که با Polamalu نگه داشتن توپ در بالای سر خود را مهر و موم شده استیلرز' 24-13 پیروزی که کار خود را از ششم سوپر جام قهرمانی را دو هفته بعد.

Polamalu اکراه راه می رفت دور از فوتبال پس از 2014 فصل و استیلرز نگه داشته اند خود را به شماره 43 در ذخیره سازی.

در ماه فوریه Polamalu انتخاب شد به سالن از شهرت در سال اول خود را از واجد شرایط شدن 27 عضو استیلرز به احضار به کانتون اوهایو. Polamalu برنامه ریزی شده بود برای پیوستن به سده تخته سنگ inductees لایحه Cowher و دانی پوسته به عنوان استیلرز نمایندگان این سال است.

در حال حاضر او باید به صبر کمی طولانی تر.

تا Polamalu را از ورود قابل توجه ترین بازیکن برای پوشیدن شماره 43 برای استیلرز شد گیرنده گسترده فرانک لوئیس یک عضو از سال 1974-75 سوپر جام قهرمانی تیم. لوئیس تا به حال 128 جلب و 16 touchdowns در هفت فصل با استیلرز قبل از هزینه های نهایی خود را شش سال با Buffalo Bills.

همین رابینسون عینک شماره 43 خود را در طول 10 فصل تبادل برای دزدان دریایی است. به عنوان یک زن 21 ساله rookie در سال 1978 رابینسون رفت 14-6. سال بعد او رفت 8-8 و برنده دو بازی حذفی — یک در NLCS در برابر سینسیناتی و یکی در سری جهانی در برابر بالتیمور — در حالی که تبادل در امداد.

رابینسون برنده یک حرفه ای-بهترین 15 بازی در سال 1982 و رفت 65-69 با 3.85 عصر در 343 بازی با دزدان دریایی تا زمانی که او حمل می شود به سان فرانسیسکو در سال 1987 مهلت تجارت. رابینسون به پایان رسید با یک 109-106 رکورد در MLB 15 فصل است. او در 34 بازی کامل و شش shutouts.

مایک ویلیامز عینک شماره 43 در حالی که صرفه جویی در 140 بازی — سوم-ترین دزدان دریایی تاریخ — از 1998-2003. او انتخاب شد به همه ستاره بازی دو بار و 46 موجب صرفه جویی در ایستاده بود به عنوان یک فصل حق رای دادن رکورد تا علامت Melancon ذخیره شده 51 بازی در سال 2015.

یکی دیگر از شماره 43 دزدان دریایی پاورقی: پل واگنر پیشرو NL در ضرر و زیان در سال 1995 آمد در یکی از هیچ ضربه رشته کوه های راکی کلرادو که فصل. پیشنهاد خود را برای تاریخ شکسته شد تا توسط Andres Galarraga را زمین زیر کشت تک تا وسط.

پنگوئن' بهترین و شناخته شده شماره 43 توسط جناح کونور Sheary که بالغ بر 23 اهداف و 53 امتیاز در فصل 2016-17 در حالی که کمک به قلم win back-to-back قهرمانی. سال گذشته Sheary تا به حال چهار گل و 10 امتیاز در پلی آف.

Sheary معامله شد به بوفالو پس از 2017-18 فصل اما پنگوئن دوباره به دست آورد او در ماه فوریه و او به نظر می رسد در هشت بازی با آنها را قبل از NHL فصل متوقف شد با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

دو سالن از شهرت بازیکنان عینک شماره 43 به طور خلاصه قبل از تعویض به بیشتر آشنا رقم است. مشت زن رالف Kiner عینک آن را به عنوان یک تازه کار در سال 1946 قبل از اقامت در شماره 4. بسکتبال حرفه افسانه کانی هاوکینز عینک شماره 43 به طور خلاصه با پیتسبورگ Rens. او پس از آن تبدیل به پلاک 42 پوشیدن نیوجرسی که در او باقی مانده آبا و NBA مقصد.

اتمام کل 'Burgh بهترین خود را به آن را می پوشند سری به اینجا.

جو Rutter یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جو از طریق ایمیل در jrutter@triblive.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن