برنابی مرد به اتهام آزار جنسی دختر

محتوای مقالهیک برنابی مرد بازداشت شده است و اتهام آزار جنسی یک دختر است.پلیس هشدار داده شد مارس 7 هنگامی که کو

توسط MASTERNEWSS در 20 خرداد 1399

محتوای مقاله

یک برنابی مرد بازداشت شده است و اتهام آزار جنسی یک دختر است.

پلیس هشدار داده شد مارس 7 هنگامی که کودک از بازدید RCMP جدا شدن را گزارش کرده و به تجاوز جنسی توسط یک مرد او ملاقات آنلاین. دختر گفت: پلیس یک مرد تا به حال دوست خود را آنلاین و مرتب به دیدار او سپس از نظر جنسی آزار او.

برنابی RCMP در زمان بیش از این تحقیقات به این حمله گفته اتفاق افتاده در برنابی. برنابی RCMP کودکان-سوء استفاده جنسی-جرائم واحد را بازداشت یک مظنون. مرد متهم به تجاوز جنسی با یک سلاح جنسی دخالت برگشتاندن یک کودک در اختیار داشتن یک محدود سلاح و با استفاده از یک اسلحه گرم در کمیسیون یک جرم است.

مظنون نام نشده منتشر شده است.

پلیس به درخواست پدر و مادر برای صحبت با فرزندان خود در مورد خطرات اجتماعی-رسانه, سیستم عامل, به خصوص در زمان COVID-19 زمانی که بسیاری از اتصالات مهاجرت کرده اند آنلاین.

"با بسیاری از اجتماعی جدید-سیستم عامل های رسانه های در حال استفاده توسط افراد جوان و هر روز ما درک می کنیم که می توان آن را قریب به اتفاق برای پدر و مادر گفت:" سرجوخه اد گالو) مایک Kalanj از برنابی RCMP. "آنچه ما در حال درخواست از امروز به دنبال مشاوره ما مشخص — زمان را به نشستن و گپ زدن با هر فرد جوان با استفاده از رسانه های اجتماعی در خانه خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن