بین بگ یا مبل شنی

در واقع هیچ راه آسانی برای ریختن لوبیا داخل صندلی بدون این که بیرون نریزد وجود ندارد. این محتویات به راحتی در

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در واقع هیچ راه آسانی برای ریختن لوبیا داخل صندلی بدون این که بیرون نریزد وجود ندارد. این محتویات به راحتی در بخش آستری حرکت کرده و باعث انعطاف و حالت پذیری مبل شنی میشود. بعضی از آستریها بخشی کوچک مانند یک روزنه دارند ازطریق آن بتوان محتویات مبل شنی را شارژ یا تخیله کرد و بسیار کاربردی است چرا که اگر بخواهید مبل را مسافت طولانی جابهجا کنید یا اگر مبل بخاطر استفاده زیاد حالت پفدار اولیه را ندارد از این بخش میتوانید محتویات خالی یا شارژ کنید. این وسیله با تنوع فراوانی که در طرح ها و رنگ ها ارائه داده به راحتی می تواند برای هر دکوراسیونی استفاده شود. اگر از فروشگاه معتبری خرید کنید قطعا جنسهای مرغوبی برای فروش پیش روی شما خواهد بود اما در هر صورت از آنجایی که رویه مدتها با لباس و بدن افراد تماس است باید حتما جنس قابل قبولی داشته و از طرفی رنگ و مدل آن با دکوراسیون فضا هماهنگ باشد. مبل های شنی کیسه ای هپی چیر چرم و پارچه ای در کارخانه بزرگ اینتکس لند در داخل ایران تولید می شوند که با خرید بهترین مواد اولیه مثل چرم و دانه یونولیت و توسط خیاطان ماهر و تیم کنترل کیفیت با تجربه تولید و ساخته می شوند که مراحل کنترل کیفی از ابتدای تایید لوازم اولیه ، حین تولید و تایید نهایی تحت نظر کارشناسان خواهد بود .

همانطور که اشاره کردیم مبل شنی از به بخش تهیه شده است که برای آشنایی بیشتر شما با bean bag در ادامه هر بخش را تشریح کرده و بررسی میکنیم. نیز اشاره کرد . این کالا در ایران با نام مبل شنی یا مبل شادی نیز شناخته میشود، در این نوع از مبلها از کلاف چوبی استفاده نمیشود و متریال بهکار رفته در آن شامل پارچه، آستر و پلیاستایرن است. محتوای داخل مبل شنی که حالت گرانولی دارند غالبا از جنس یونولیت یا فیبر خرد شده هستند. انواع مبل های شنی یونولیتی مبل هپی چیر و مبل بین بگ راحتی تکتفره دو نفره و سه نفره بزرگسال ، کودک و نوجوان در واقع از روکش های چرمی ، پارچه ای ، مخمل و خز در سایزهای بزرگ و کوچک تولید می شوند که داخل آنها با فوم ، یونولیت و گرانول پر می شود که امکان ساخت این صندلی ها با همه رنگ های سفارشی توسط نمایندگی اینتکس با گارانتی روکش و پوسته امکان پذیر است . ● جنس مبل: با توجه به کاربری مبل یک جنس باکیفیت را انتخاب کنید. ● اولین ویژگی که در خرید مبل شنی باید به آن توجه کنید قابلیت شستشو رویه است. ● طرح و رنگ: شاید فکر کنید این گزینه چندان هم اهمیت ندارد اما اگر مبلی بخرید که با رنگ دکوراسیون شما تضاد داشته باشد آنوقت متوجه اهمیت موضوع میشوید.

ظاهر این مبلها بسیار راحت و به اصطلاح دارای طراحی ارگونومیک است به همین جهت کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که از مبل شنی ناراضی باشد. در ادامه مطلب قرار است بین بگ یا مبل شنی را بیشتر بشناسیم. ما در این مطلب شما را با انواع بین بگ و نکات مهمی که موقع خرید مبل شنی باید به آن توجه داشته باشید، آشنا خواهیم کرد. فروشگاه اینتکس لند در ایران با مرکزیت شعبه شهر تهران اقدام به تولید و ساخت مبل شنی ، صندلی های هپی چیر و مبلمان بین بگ می نماید که با حذف واسطه ها این صندلی های یونولیتی را با قیمت ارزان در به فروش می رساند . محبوبترین پارچههایی که تولیدکنندگان از آنها برای رویه هپی چیر استفاده میکنند مخمل، جیر، چرم، کتان و پارچههای پلیاستری است. معمولاً تولیدکنندگان مبلمان از میزهای چرمی ، برزنتی یا PVC برای این مدل مبلمان استفاده می کنند ، اما مدلهای چرمی بهتر است بدون هیچ گونه چک انجام شوند.

 Data has been cre​ated wi th the help ​of GSA ᠎Co᠎ntent Generator DE MO!

قابل شستشو هستند که البته مدل چرمی آنها بسیار راحت تر تمیز می شود . بین بگهای شنی، شباهت بسیار زیادی به خمیر بازی دارد، به طوری که وقتی بدن شما روی آن قرار میگیرد به دلیل نرمی فوق العاده فرم بدن شما را به خود میگیرد و تمام قسمتهای بدن شما را پر میکند به همین علت روی آن احساس راحتی زیادی میکنید. این کالا در واقع بیشتر به صندلیهای تکنفره شباهت دارند، این مدل کالاها برای استراحت بسیار مناسب و ودلچسب هستند. مناسب تی وی روم بزرگتر ها ، کودکان و با با کنسول ها برای نوجوانان هستند . مقاومت و تحمل وزن بالایی دارند حتی در برابر بپر بپر کودکان بر روی آنها . بیشتر کسانی که در طول روز سخت کار میکنند یا مدام پشت صحنه لپتاپ هستند و یا حتی یک گیمر حرفهای میباشند به دنبال نشیمنی راحت برای خود میگردند. بین بگها را میتوان در دکوراسیونهای مدرن استفاده کرد، این مدل از مبلهای تکنفره یا دونفره مناسب سبکهای سنتی و یا کلاسیک نیستند، اما میتوان در قسمت نشیمن منزل و جلوی تلویزیون آنها را قرار داد، یا حتی در اتاق مطالعه و کنار کتابخانه از آنها استفاده کرد. حتما برای شما هم پیش آمده که در هنگام تماشای تلویزیون یا انجام بازیهای کامپیوتری، در صدد محیا کردن یک نشیمن مناسب و راحت هستید تا بتوانید ساعاتی را بر روی آن استراحت کنید و اوقات فراغتتان را بگذرانید.

آخرین مطالب