ماشین آراسته با street racing برچسب برخورد با درخت در نزدیکی ویکتوریا

محتوای مقالهیک نفر فرستاده شده بود به بیمارستان بعد از تصادف مربوط به ماشین ورزشی آراسته با pro-خیابان مسابقه

توسط MASTERNEWSS در 29 خرداد 1399

محتوای مقاله

یک نفر فرستاده شده بود به بیمارستان بعد از تصادف مربوط به ماشین ورزشی آراسته با pro-خیابان مسابقه پوستر اوایل صبح روز پنجشنبه در نزدیکی ویکتوریا.

بلوط خلیج پلیس عامل تله سرعت در امتداد ساحل درایو محبوب نوار سرب-پا رانندگان زمانی که آنها با سنجش زمان فورد موستانگ سفر در 73 کیلومتر/ساعت در 40 متر/hr منطقه.

پلیس می گوید این افسر درگیر خود چراغ و روشن کردن ساحل و سپس تماشا به عنوان سرعت خودرو به سمت چپ جاده و برخورد با یک درخت در حدود 350 متر پایین خیابان.

به گفته پلیس 20 ساله راننده و دو تن از مسافران مجروح شدند اما اما یک سوم مسافر به بیمارستان فرستاده شد با امکان مهره ها آسیب است.

مستقل تحقیقات از میلاد یک پلیس ناظر سازمان است که به بررسی همه افسر مربوط به حوادث است که منجر به آسیب جدی و یا مرگ و ابلاغ شده است.

از سقوط فورد موستانگ آراسته بود با pro-خیابان مسابقه پوستر. بلوط خلیج پلیس

موستانگ که تخریب شد تا به حال چند برچسب در پشت آن — علاوه بر سبز "N" عکس برگردان از ICBC— از جمله یکی که گفت: "مسابقات خیابانی جرم نیست, خوب, است, اما, f*ck it" و دیگری که اظهار داشت "بله افسر من دیدن محدودیت سرعت ثبت نام (من فقط شما را نمی بینم)."

یک "سرعت شکارچی" برچسب قرار داده شد در شیشه جلو اتومبیل.

پلیس می گویند که راننده بود اختلال نیست, اما او تا به حال شده است مصرف الکل بر خلاف او تازه کار شرایط مجوز.

"برچسب بر روی این خودرو هستند که نشانه ای از چگونه نابالغ و unaway برخی از رانندگان گفت:" بلوط خلیج پلیس معاون ری Bernoties. "ما صمیمانه امیدواریم که هیچ کس به مرگ برای این افراد به درک چقدر جدی این است."

راننده که نام نمی شد, منتشر شد, صادر شد, پنج نقض بلیط برای سرعت رانندگی بدون توجه به مراقبت و سه تقدیر نامه برای رانندگی بر خلاف محدودیت های مجوز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب