CBS فشار برای بازیکنان به انجام بخشی خود را برای افزایش پخش

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 19 خرداد 1399

25 دقیقه پیش

فورت ورث تگزاس — جیم Nantz خواهد بود به تنهایی در پخش غرفه زمانی که PGA Tour رزومه خود برنامه پنج شنبه. که نه تنها صدای CBS Sports می خواهد به شنیدن در استعمار.

در اعلام پخش و تولیدات برنامه ای برای بازگشت به گلف, CBS Sports رئیس McManus گفت: این شبکه خواهد باید چه Nantz لقب "اعتراف گیری." بازیکنان خواهد راه رفتن را به یک چادر در طول دور و بحث به طور خلاصه به یک دوربین از راه دور.

McManus همچنین گفت: این شبکه کار کرده است بیشتر به شدت به بازیکنان فصل میکروفن و CBS در حال حاضر دریافت کرده است تعهدات از برخی از بازیکنان.

"احتمالا وجود دارد یک لذت بیشتر برای مایل به contemporize گلف پوشش" McManus روز دوشنبه گفت: در یک کنفرانس تلفنی. "بازیکنان شروع به تحقق بخشیدن به آنها می توانید بازی واقعی نقش در ساخت این محصول جالب تر در خانه."

Nantz که به طور معمول تحلیلگر نیک Faldo در کنار او در 18 سوراخ برج قرار دادن تعهد در بازیکنان به زنده شدن گلف پخش و کمک به گسترش مخاطبان است.

"این یک فرصت فوق العاده برای بازی و ... برای قبل از ورزش-گرسنگی ملت و یک فرصت برای ایجاد یک گسترده تر پایه فن از آن تا به حال شده است قبل از" Nantz گفت. "بسیاری به شخصیت محور. ما نیاز به شنیدن از بازیکنان است. این چیزی است که نه مزاحم. آن را یک فرصت برای بازیکنان به سرمایه گذاری در بازی های خود را."

تور رزومه با چارلز شواب چالش استعماری در اولین رقابت در 90 روز به دلیل covid-19 همه گیر است که تعطیل ورزشی در سراسر جهان است. گلف عمده دوم, ورزش برای از سرگیری پشت مسابقه اتومبیل رانی.

CBS در حال انجام است بخشی از آن در کاهش خطرات بهداشتی با تولید خدمه که McManus گفت: خواهد بود و تقریبا نیمی از آنچه در آن است برای عادی PGA Tour رویداد با عملیات مانند گرافیک و تصویری سایه در شش مکان.

Faldo خواهد بود در گلف کانال studios در اورلاندو فلوریدا., همراه با فرانک Nobilo و ایان بیکر-سهره که معمولا در برج در این دوره است. دیگر استعداد در استعمار خواهد بود Dottie فلفل و علامت Immelman که در دوره خبرنگاران.

وجود دارد خواهد بود کوچکتر تولید کامیون در سراسر این ترکیب برای ترویج اجتماعی فاصله. Nantz تماس خواهد عمل تمام چهار روز که همان تولید استفاده خواهد شد برای هفته پوشش داده گلف کانال.

تلویزیون شده است لابی گری برای سال به بازیکنان برای فصل میکروفن و بازیکنان به طور کلی مقاومت کرده اند چون از هر بار پوشیدن تجهیزات اضافی و یا مایل نیست همه نظرات خود را به پخش بدون توجه به چگونه بسیاری از ویرایش پادمان در محل هستند.

میکروفون استفاده شد برای یک جفت ساخته شده برای تلویزیون نمایشگاه در ماه گذشته با ستایش بالا در بازی دوم که شامل تایگر وودز Peyton Manning, فیل مایکلسون و تام بردی. که سرگرمی بیشتر از ورزش وجود دارد و دو راه ارتباطی در زمان های Charles Barkley. McManus گفت: به تکرار است که در یک PGA Tour رویداد غیر عملی بود.

اما او صعودی در "داخل طناب" است که در آن یک چادر کوچک خواهد بود بنا درست کردن یکی از كم برای بازیکنان برای رفتن به, و پاسخ به یک سوال در چاپ کارت. خواهد بود وجود دارد هیچ کس دیگری در چادر و تهیه کننده کار می کنند مصاحبه به پخش به جای آن که زندگی می کنند.

"من می خواهم این را بیان می — 'بچه ها ما نیاز به کمک شما. ما در حال درخواست برای بسیاری,' " Nantz گفت. "اگر شما تا به حال فرصتی برای شنیدن از 30 بازیکن در این زمینه شما می توانید تصور کنید چه تفاوت است که می تواند به پخش ما. همه آنها باید انجام دهید این است راه رفتن و صحبت کردن به یک اعتراف گیری. ما نیاز به بازیکنان کمک کند."

Nantz چهره آنچه که او خواستار "یکی از چالش های بزرگ من در دیده من 35 سال است." او نمی خواهد رفتن به ترکیب و یا حتی محل باشگاه وانجمن فقط مستقیم به 18 برج و سپس بازگشت به هتل خود را. و او خواهید بود خواستار اقدام در یک رویداد با هیچ تماشاگران سیاست PGA Tour برای پنج مستقیم مسابقات تا یادبود در تاریخ 16-19.

به عنوان آرام به عنوان گلف است که به معنای سر و صدا در این دوره است دستکمگرفتهشده به خصوص در روز یکشنبه.

"شما با استفاده از است که سر و صدای محیط به عنوان یک چوب اندازه گیری که در آن شما قرار است به صدای شما" Nantz گفت. "گلف شهرت زمزمه ورزش است. نیز وجود دارد بسیاری از موارد که در آن یک کلید شات ساخته شده است یک توپ است که سوراخ ... انرژی در میان جمعیت وجود دارد و شما در حال بازی کردن آن است."

Nantz همچنین قصد دارد یک یادآوری شروع به پخش را در پالس از کشور برای اولین بار از این بیماری همه گیر به تازگی از ناآرامی های مدنی که منجر به سراسر کشور تظاهرات ناشی از پلیس با قتل جورج فلوید.

"به نظر من این شاید مهم ترین لحظه در کشور ما در طول زندگی" 61 ساله Nantz گفت. "ما باید برای به دست آوردن این حق است. ما نمی توانیم اجازه این فرصت را منتقل می کند. من امیدوارم که به بیان است که در بالا" از پخش.

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن