تعقیب الیوت می پیوندد پدر خود را به عنوان برنده نسکار همه ستاره مسابقه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 26 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

بریستول, Tenn. — نشانه آژیر در Dawsonville استخر اتاق — یکی دیگر از الیوت را با این همه ستاره برنده است.

تعقیب الیوت پیوست پدرش Hall of Famer "عالی" بیل الیوت به عنوان برنده نسکار سالانه همه ستاره مسابقه درآمد 1 میلیون دلار جایزه روز شنبه در مقابل محدود تماشاگران در Bristol Motor Speedway.

"آه خدای من, من می توانم آن را باور نمی کند" الیوت گفت.

در خود گرجستان زادگاه استخر, علائم هر پیروزی توسط پدر یا مادر توسط وافغان آن شاخ بدون توجه به زمان از روز یا شب.

الیوت برنده مراحل دوم و سوم از این رویداد به دست آورده و حق انتخاب است که خط او می خواست برای راه اندازی مجدد برای نهایی 15-lap sprint به پایان برسد. او را برداشت خارج خط کشیده و دوستان رایان Blaney با او در راه اندازی مجدد شد اما هرگز به چالش و ضرب و شتم Kyle Busch به خط پایان.

بیل الیوت برنده این مسابقه در سال 1986 تنها سال از آن برگزار شد در آتلانتا موتور جاده سریع السیر. مسابقه آغاز شد و در سال 1985 در شارلوت موتور جاده سریع السیر و برگزار شد که در کارولینای شمالی آهنگ هر سال اما تا زمانی که آن را نقل مکان کرد و در طول این همه گیر-تغییر سال.

تنسی مقامات مجاز نسکار و جاده سریع السیر موتورسواری فروش 30000 بلیط به همه ستاره مسابقه پس از آن منتقل شده از شارلوت به دلیل کارولینای شمالی نمی خواهد اجازه تماشاگر برای این مسابقه است.

"چه شب بهتر به طرفداران بازگشت" الیوت گفت. "وجود دارد هیچ چیز مانند بریستول. هیچ احساس آن را دوست دارم. این برای خود صحبت می کند. بریستول است که فضای الکتریک. ما را که میلیون دلار به گرجستان است."

جمعیت رسید به حصار و شعار می دادند "ایالات متحده آمریکا! ایالات متحده آمریکا!" عنوان الیوت جشن در frontstretch. این بود که بیشتر تماشاگران در یک رویداد ورزشی در ایالات متحده از ماه مارس است. چون جاده سریع السیر است که متعلق به بخش خصوصی حضور و غیاب شماره منتشر نمی شود اما به نظر می رسد به حدود 20 ، 000 نفر در grandstands. بلیط فروش از طریق پنج شنبه شب و هنوز هم موجود در بریستول وب سایت تا مهلت.

بریستول لقب "بزرگ گذشته کولوسئوم" می تواند نگه دارید در مورد 140,000 تماشاگران. جاده سریع السیر پرتابی به حال کسانی که در حضور اجتماعی فاصله از طریق grandstands. ماسک تنها مورد نیاز پس از ورود. طرفداران گفته شد که آنها می تواند آنها را حذف کنید هنگامی که در صندلی های خود.

پس از مسابقه آتش بازی های اعلام شده به جمعیت گفتن طرفداران آنها می شود را رد کرد و با ردیف.

الیوت برنده در پنجمین بار در All-Star ظاهر است و 25 راننده را به نفع خود ساخته شده برای تلویزیون مسابقه. او و پدرش پیوستن به Hall of Famers دیل Earnhardt و دیل Earnhardt جونیور به عنوان برنده پدر و پسر duos از این رویداد.

بابا والاس غرق شد از مقدماتی مسابقه باعث خرابی خود را به ضرب گلوله از مسابقه برای 1 میلیون دلار جایزه.

یک راننده پیشرفته به همه ستاره مسابقه را از طریق یک فن رای و والاس شده بود منجر هنگامی که نتایج آخرین به روز رسانی توسط نسکار یک هفته پیش. او پس از سقوط 17 به دور مقدماتی مسابقه — که اهدا سه اسلات اضافی به مرحله برندگان به 20-driver All-Star field — او دیگر واجد شرایط را به نفع خود رای فن.

مهم نبود به هر حال. Clint Bowyer بود به نام برنده رای فن و نسکار گفت: او بیشترین آرا را دریافت کرد و حتی با والاس حذف شود. Aric Almirola پیشرفته با پیروزی در مرحله اول ویلیام بایرون برای برنده مرحله دوم و مت DiBenedetto برای برنده مرحله سوم.

والاس به حال مسابقه-پایان دادن به تماس با دیوار هنگامی که خود را در ردیف 43 شورلت به نظر می رسد از پشت و توسط Michael McDowell 17 دور به مرحله اول است. او گفت که او نمی نیاز به یک پخش زیرا او می دانست مک داول تماس فاحش بود.

"فقط بی احترامی. هنگامی که شما رو به دیوار من حتی نمی نیاز به یک پخش" والاس گفت. "مردم می گویند او یکی از بهترین ها در گاراژ. من نمی توانم صبر برای خدا ترس متنی که او در حال رفتن به ارسال من در مورد موعظه و ستایش و احترام است. چه شوخی او است."

یک قطعه از والاس مچاله ورق های فلزی قرار داده شده در پشت مک داول تیم کامیون و والاس دیده می شد راه رفتن دور.

والاس صعود از ماشین خود و به یک thumbs-up به یک گروه از طرفداران تشویق برای او. حدود دو دوجین سازمان از عدالت 4 نسل بعدی سفر از گرجستان, کارولینای جنوبی کارولینای شمالی و ویرجینیا در تلاش برای تنوع بخشیدن به نسکار.

والاس تنها سیاه راننده رقابت به طور منظم در نسکار بالا سری و رانندگان بسیج در اطراف او پس از یک طناب دار داشت در اختصاص غرفه در آلاباما Superspeedway در آلاباما. مقامات فدرال حکم ماه گذشته طناب دار حلق آویز شده بود پس از ماه اکتبر بود و نه یک جنایت نفرت.

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب