چگونه تولیدی پوشاک مردانه راه بیندازیم؟

۴. کراس: کراس همان پیراهن است با این تفاوت که اولاً یقه ندارد و بعلاوه به انتهای آستینها نیز دنبالهای به نام

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

۴. کراس: کراس همان پیراهن است با این تفاوت که اولاً یقه ندارد و بعلاوه به انتهای آستینها نیز دنبالهای به نام سورانی میدوزند که آن را درحالت عادی روی آستین که وا میبندند و در مواقع اضطراری و مخصوصاً در مواقع جنگ دو سر سورانی بهم گره زده و به گردن می آویزانند و نیز همین سورانیها باعث تسهیل بالا زدن آستینها در مواقع شستن دست و صورت میباشند. برندهای مختلفی نیز در ایران فعالیت دارند و توانستهاند با طراحی و تولید انواع لباس آقایان در کیفیت بالا و طراحی شیک و مشتری پسند به محبوبیت و موفقیت برسند که از جمله آنها میتوان برندهایی چون پاتن جامه، مارال چرم، زاگرس پوش، خانه مد راد، آرین جین و … برند ان بی بی NBB: برند ان بی بی یکی از برندهای معتبر کشور ترکیه است که فعالیت خود را از سال 2013 آغاز کرده است. اما به جز نامهای بزرگی چون dolce & gabbana , gucci , prada , اطلاعات بیشتر armani و versace چه برندهای ایتالیایی دیگری نباید از مرکز توجه شما دور بمانند؟ شاید به استایل سلبریتیهای معروف دنیا توجه کرده باشید. عمده فروشان اصناف مختلف، از جمله تولیدیها و مراکز پخش لباس مردانه، میتوانند در وب سایت عمدباکس ثبت نام کرده و تنها با پرداخت هزینه بسیار ناچیزی، آگهی محصولات خود را به همراه جزئیات و ویژگیهای محصول، قیمت، تصاویر، سایز و آدرس و مشخصات خود یا حتی آدرس کانال تلگرامی، واتس اپی یا پیج اینستاگرامی خود قرار دهند.

گاهی اوقات افراد لباسهایی میپوشند که برای آنها گشاد بوده و یا بسیار تنگ است. به این ترتیب خریداران لباس مردانه عمده با صدها آگهی برای هر دسته روبرو شده و شاهد تنوع بسیار زیادی برای خرید خود خواهند بود که پس از مشاهده آگهیهای مختلف و مقایسه اجناس، میتوانند با استفاده از مشخصات و کانالهای ارتباطی درج شده در آگهی با فروشنده ارتباط برقرار کرده و خریدهای خود را انجام دهند. بنابراین اگر مغازهدار هستید و قصد خرید عمده پوشاک مردانه را دارید؛ ما به شما کانال عمده فروشی لباس مردانه را نیز معرفی خواهیم کرد تا از بین اجناس بسیار متنوع موجود کالاهای مدنظر خود را انتخاب کنید. شما می توانید تیشرت های یقه دار را در رنگ و طرح های بسیار مختلفی خریداری کنید. اندام شما بهترین پارامتر تعیین کننده انتخاب نوع تیشرت خواهد بود. قیمت لباس آقایان براساس نوع مدل، طراحی، جنس پارچه و برند تولید کننده و دیگر مشخصات، متفاوت است. پوشاک آقایان نسبت به بانوان از تنوع کمتری برخوردار است ، اما انتخاب درست و اصولی آنها میتواند تأثیر بسیار زیادی در جذابیت استایل آنها دارد. در نظر داشته باشید که نقش پیراهن در استایل مردانه بسیار مهم است و باید در آن دقت زیادی داشته باشید.

پیچ و کولاو: کلاه محلی کردها را که معمولاً زنان کرد ان را با دقت و ظرافت خاصی و با نقش و نگارهایی بر جایی مانده از فرهنگ اصیل کردی میبافند معمولاً به رنگهایی سیاه وسفید و به دو صورت کلاه بلند و تخت بافته میشود و در دست مصرفکنندگان قرار میگیرد البته بنا به گفته پیشینیان و به اعتقاد آنها مرد نباید سرش لخت باشد. بطوریکه دامن پیراهن روی پای آنها قرار میگیرد و معمولاً آن را از پارچههای بسیار زیبا، نفیس و گرانقیمت تهیه میکنند. کڵاو:یا کلاه زنان کُرد بسیار قشنگ و زیباست، این کلاه را از مقوا و به شکل استوانه کوتاهی درست میکنند و روی آن را با پارچه مخملی رنگین «معمولاً گلی یا سبزسیر» میپوشانند و بعد روی آن را با پولکهای رنگین یا طلایی و گلابیونهای زرین، مزین میسازند. همانطور که بالاتر اشاره کردیم، لباسهای مردانه شامل انواع و عناصر مختلفی هستند که همه این عناصر در کنار یکدیگر، میتواند یک استایل شیک مردانه را شکل دهند. معمولاً مد به سرعت عوض میشود و اگر لباسهای خود را بر اساس مد روز خریداری کنید با گذشت زمان کمی باید برای خرید لباس جدید اقدام کنید. در این میان معمولاً انتخاب و خرید لباسهای مختلف برای آقایان خستهکننده است.

در این میان فروش پوشاک مردانه نیز بخش اعظمی را به خود اختصاص داده است. با توجه به تنوعی که طیف پوشاک در ساختن انواع تیپ مردانه دارد؛ دسترسی به فروشگاههای آنلاین میتواند گزینههای بیشتری را در اختیار مشتریان قرار داده و در وقت و هزینه آنها هم صرفه جویی کند. جنس لباس از مهمترین نکتههایی است که هنگام خرید باید توجه داشته باشید. به این ترتیب هر فردی تنها با در دست داشتن گوشی هوشمند، تبلت یا لپ تاپ، از هر نقطهای که حضور داشته باشد، میتواند عمده فروشیها و تولیدیهای لباس مردانه را در فضای وب یافته و اقدام به خرید کند. به این ترتیب مخاطبان شما در مییابند که برای نظر و پیشنهاد آنان ارزش قائل هستید. به این ترتیب آگهی محصولات مختلف با نمایش در وب سایت و کانال تلگرامی عمدباکس، توسط مخاطبان متعدد این پلتفرم و خریداران لباس مردانه عمده دیده میشوند. پلتفرم عمدباکس با داشتن مزایای فراوان بهترین راه حل برای انجام خریدهای عمده است. با وجود برتری مسلم شیوههای خرید نوین، باید به فکر برطرف کردن مشکلات موجود بود تا همچنان از مزایای اینترنت، در خرید عمده لباس مردانه استفاده کرد. البته باید توجه کرد که این روش با داشتن مزایای متعدد، نیازمند بستری امن است و نمیتوان به هر وب سایت یا پیجی به راحتی اعتماد کرده و خرید کرد؛ چنانچه امروزه بسیاری از افراد از همین طریق سوءاستفادههای فراوانی را انجام داده و اقدام به کلاهبرداری میکنند.

آخرین مطالب