کریس کرک Webb سیمپسون به اشتراک گذاری موشک وام مسکن کلاسیک منجر

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 14 تیر 1399

13 دقیقه پیش

دیترویت — Webb سیمپسون و Bryson DeChambeau انتظار می رود که رقیب در موشک وام مسکن کلاسیک, با استفاده از یک نسبتا ضعیف میشه و البته توسط PGA Tour استاندارد.

کریس کرک نمی شد.

یک سال پس از گرفتن مرخصی از PGA Tour برای رسیدگی به سوء استفاده از الکل و افسردگی هر چند او تبدیل به اطراف خود و زندگی دوباره خود را حرفه ای.

کرک بود 7-تحت 65 روز جمعه به دور دوم سرب در دیترویت باشگاه گلف و سیمپسون بعد شات 64 به جلو به یک کراوات بالای رهبران در 12-تحت 132.

"من وجود دارد و فکر کردن در مورد او کمی فقط با تصمیم خود را به برخی از زمان به دور از گلف و مراقبت از خود" سیمپسون به یاد می آورد. "من بسیار افتخار از آنچه او شده است قادر به انجام و دوباره و باز گشت او ساخته شده و برنده شدن در Korn تور کشتی. و در حال حاضر او را در اینجا تلاش برای برنده شدن در تور PGA رویداد است."

کرک برنده Korn تور کشتی رویداد دو هفته پیش با استفاده از PGA Tour توسعه مدار به عنوان یک سکوی پرشی برای رقابت با بهترین بازیکنان جهان.

زمانی که کرک بازی را متوقف سال گذشته او نمی دانست که چه آینده خود را در این ورزش است.

"من از نوع فقط اهمیتی نمی دهند که در آن نقطه" او به یاد می آورد. "من متمرکز بر انجام آنچه که من نیاز به انجام به سالم به یک شوهر خوب برای همسر و یک پدر خوب برای بچه های من. من خوشبختانه در یک محل از نظر مالی که در آن زندگی حرفه ای من می تواند صبر کنید."

35 ساله کرک برنده چهار بار در تور PGA اخیرا در 2015.

سیمپسون برنده RBC میراث دو هفته پیش در کارولینای جنوبی در پایان در یک مسابقه-رکورد 22-در زیر برای دومین پیروزی این فصل و هفتم از کار خود را.

او خارج از کانکتیکات, رویداد در هفته گذشته به دلیل یکی از دختران خود را به نظر می رسد به covid-19 اما او بعد از آزمایش منفی است.

سیمپسون و DeChambeau تصمیم به آمدن به شهر موتور در حالی که بسیاری از PGA Tour بازیکن برتر قلم این مسابقات است.

"این یک دونالد راس طراحی و بچه ها که در اینجا بازی سال گذشته که من به صحبت در مورد آن را دوست داشتم مسابقات گلف, آنها عاشق چه موشک وام مسکن انجام داد" سیمپسون گفت.

در PGA Tour سه رویدادهای پس از covid-19 همه گیر توقف فصل پنج بازیکن در جهان رتبه بندی شرکت در هر مسابقه.

هیچ یک از این پنج بازیکن در دیترویت باشگاه گلف و زمینه شامل فقط 18 از 50.

سیمپسون شماره 6 در رتبه بندی جهانی و DeChambeau است شماره 10.

متی ولف (64), آرام قدرت (66) علامت هوبارد (66) رایان آرمور (64) و Richy Werenski (66) نیز یک شات کردن منجر رفتن به تعطیلات آخر هفته.

21 ساله ولف قرار دادن خود در موقعیت به سرب توسط خود را با شش راست birdies و هشت بیش از 10 سوراخ گم شده و پس از برش در هر کدام از گذشته دو رویداد.

"من آموخته ام که چند هفته گذشته شما قطعا نمی تواند پیروزی در دو روز اول اما شما می توانید مطمئن شوید که به عنوان هک از دست دادن" او گفت:.

آخرین زمان سابق ایالتی اوکلاهما ستاره تا به حال شش راست birdies او برنده 3M باز در سال گذشته است. ولف پیوست تایگر وودز و بن Crenshaw به عنوان برندگان PGA Tour رویداد و فرد NCAA عنوان در همان سال است.

ولف فرصت های از دست رفته به نمره در یک جفت از پر 5s از جمله 16th, سوراخ. درایو خود را فرود در مجاور سوراخ به سمت راست و شات دوم خود را در زیر شاخه های درخت caromed کردن یک فلز سهام و فرود در خشن در سمت چپ شماره 7 fairway.

"این فقط یکی از کسانی که عکس های شما از نوع خنده در" ولف گفت. "این مایه تاسف آن آمد در یک روز بود که من هدف قرار دادن آن را به خوبی, اما آن را گلف شما نمی توانید آمار هر شات کامل است."

دفاع از قهرمان Nate Lashley از دست رفته با یک برش سکته مغزی, آیا به عنوان Jason روز. پاتریک رید که در آغاز هفته شماره 7 در رتبه بندی جهانی و Bubba Watson شد دو عکس از ساخت برش.

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن