شهرستانها در حال تبدیل شدن آب و هوا تله مرگ

تغییر آب و هوا است که ساخت موج گرما طولانی تر و کشنده تر است. دانشمندان تخمین می زنند که 80 درصد از شکستن رکور

توسط MASTERNEWSS در 26 تیر 1399

تغییر آب و هوا است که ساخت موج گرما طولانی تر و کشنده تر است. دانشمندان تخمین می زنند که 80 درصد از شکستن رکورد موج گرما نمی خواهد رخ داده است و بدون انسان ناشی از گرم شدن زمین به دلیل انتشار گازهای گلخانه ای. مناطق شهری و به طور خاص صورت ویژه در معرض خطر گرما و میر به دلیل اثر جزیره حرارتی که در تاریک پیاده رو سقف و بتن جذب حرارت اضافی ساخت دماهای بسیار داغ تر از گزارش آب و هوا در هر شهر داده شده است.

در ایالات متحده و گرما و مرگ و میر بیش از دو برابر در آریزونا در ده سال گذشته. در سال گذشته خطرناک گرما موج ضربه در حالی که طوفان چپ ساکنان در DC و شهر نیویورک مترو مناطق بدون برق. قطع برق می تواند مرگبار در یک موج گرما چرا که بدون تهویه مطبوع و بسیاری از مردم نمی توانند خنک کردن. دو گرما و مرگ و میر در سال 2018 آریزونا موج گرما در بر داشت مرحوم داخل خانه با یک واحد تهویه مطبوع است که آنها نمی تواند استطاعت برای رفع.

"برخی از افراد معتاد به استفاده از تهویه مطبوع خود را زیرا آنها می ترسند از لوایح" پاتریشیا سلیس, مدیر اجرایی تبادل دانش برای انعطاف پذیری در دانشگاه ایالتی آریزونا (ASU), گفت, National Geographic. "آنها فکر می کنم آنها خوب و بدون آن اما این که چگونه مردم می میرند."

"وجود دارد, سیاست شکاف در ایالات متحده با توجه به گرمای شدید حمایت" راشل Licker ارشد آب و هوا دانشمند در اتحادیه دانشمندان نگران به من گفت. "ما دریافتیم که بدون عمل در تغییر آب و هوا توسط midcentury بیش از 250 شهرستانها در سراسر ایالات متحده پیش بینی به تجربه 30 روز یا بیشتر با یک شاخص حرارت بالای 100 درجه فارنهایت. این شامل بسیاری از شهرستانها که در طول تاریخ را تجربه نکرده این سطح از گرمای شدید."

جوامع کم درآمد به ویژه آسیب پذیر هستند. یک سال 2020 مطالعه در محیطی نامه تحقیقات دریافتند که ساکنان کم درآمد دستگاه های سرشماری شد کمتر احتمال دارد به استفاده از سیستم های تهویه مطبوع که درجه حرارت گرم است. موج گرما در معرض قرار گرفتن نیز به طور نامتناسبی تحت تاثیر جوامع از رنگ است که باید با آن مواجه مسکن تبعیض است. محققان در دانشگاه ایالتی پورتلند و علم در موزه ویرجینیا دریافتند که محله های شهری محروم خدمات شهری در اواسط قرن 20 در حال حاضر داغترین مناطق در 94 درصد از 108 شهرستانها قرار گرفت.

گرمای شدید است که کار موضوع را به عنوان به خوبی. "یکی از ضروری ترین نیازهای یک اجرا گرما درمانی استاندارد برای همه کارگران از ایمنی و بهداشت شغلی و مدیریت" گفت: Constible. "[در زمان حکومت] دهکدهای بیش از حد اتاق تکان دادن برای کارفرمایان." Licker با اشاره به پیشنهاد Asuncion Valdiva گرما بیماری و مرگ و میر پیشگیری عمل 2019 که هنوز به خارج از خانه کمیته آموزش و پرورش و نیروی کار به عنوان یک راه حل بالقوه. این لایحه با حمایت دموکرات نماینده جودی چو کالیفرنیا است که پس از, Asuncion ولدیویا کالیفرنیا کارگر که در اثر یک سکته گرما در سال 2004 پس از چیدن انگور به صورت 10 ساعت در 100 درجه فارنهایت آب و هوا. U. s. خدمات پستی نیز دریافت انتقاد و نقش آن در کارگران گرما و مرگ و میر به عنوان مثال در یک نگران کننده گزارش از HuffPost این هفته.

اما قاتل گرما یک پدیده در سراسر جهان. در اروپا موج گرما کشته شده به عنوان بسیاری از 70,000 در سال 2003 و بیش از 1500 سال گذشته است. خوب موج گرما انطباق اقدامات مانند توزیع آب در ایستگاه های قطار, درخواست مردم برای بررسی در افراد مسن و باز مطبوع پناهگاه برای ساکنان—به احتمال زیاد منجر به کاهش قابل توجهی در مرگ و میر از سال 2003 و 2019. دقیق آب و هوا پیش بینی نیز برای آمادگی بیشتر. هنوز فقط 5 درصد از خانواده های اروپایی در حال تهویه مطبوع و دانشمندان تخمین می زنند که که 3 درجه سانتیگراد گرم می تواند کشتن اضافی 86,000 مردم هر سال در اتحادیه اروپا.

در حالی که چین و ژاپن استفاده می شود به برخی از سوزان-گرم تابستان شکستن رکورد موج گرما اند با این وجود ثابت شده کشنده است. متوالی موج گرما در سال 2018 و 2019 در ژاپن بستری ده ها هزار نفر کشته و صدها نفر. ژاپن استفاده نمی کند بیش از حد مرگ و میر به محاسبه و گرما و مرگ و میر مرتبط مانند اروپا می کند به این معنی که به عنوان در ایالات متحده این اعداد ممکن است بزرگ زیر می شمارد. در چین گرمای شدید ترکیبی با کیفیت بد هوا برای تولید ازن مضر. دانشمندان تخمین می زنند که 3 درجه گرم شدن کره زمین می تواند کشتن اضافی 30000 نفر در هر سال در چین است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن