با استناد به 'شکست تحقیرآمیز' توسط پیتسبورگ مدارس دولتی سرپرست, سیاه, زن خواستار هیچ قرارداد تجدید

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 21 خرداد 1399

14 دقیقه پیش

ائتلافی از رهبران زن خواستار پیتسبورگ مدارس دولتی به رد آنتونی هملت برای یک دوره دیگر به عنوان سرپرست.

در نامه ای فرستاده ژوئن 1 به هیئت مدیره مدرسه از شامل بیش از 50 امضا یک گروه به نام سیاه برای بهتر آموزش و پرورش انتقاد هملت سازمانی, رهبری, مدیریت مالی و حرفه ای و تلاش برای ترویج عدالت در میان دانش آموزان و covid-19 پاسخ. این گروه شامل فارغ التحصیلان پدر و مادر و شرکای منطقه است.

"به عنوان PPS, مدرسه, مدیره, مدیران آن زمان را برای شما به اعتراف است که دکتر هملت تصدی شده است یک شکست تحقیرآمیز و اجازه می دهد تا قرارداد خود را به پایان می رسد در پایان 2020-21 سال تحصیلی" در این نامه می خواند.

هملت شد سرپرست در سال 2016. خود را منقضی می شود در 30 ژوئن 2021 و هیئت مدیره بررسی یکی دیگر از پنج سال قرارداد ماه ژوئیه آغاز خواهد شد. سیلویا ویلسون رئیس جمهور از هیئت مدیره مدرسه گفت: هیچ اعضای هیئت مدیره می تواند اظهار نظر به نقد و بررسی یک پرسنل مهم است.

هملت منصوب شد در میان برخی از رسوایی پس از او توصیه می شود با یک جستجوی مشاور که نه دامپزشک و بررسی رزومه کاری خود را بعد از پیدا innaccuracies. هنوز نامه می گوید: او در وعده به یک "تحول رهبر" که بهبود منطقه دستاورد شکاف در میان دانش آموزان از رنگ. اما این گروه مدعی است که هملت ساخته شده است که پیشرفت در این زمینه با استناد به راکد PSSA نمرات آزمون و کاهش کیستون نمرات آزمون.

دانش آموزان سیاه پوست به حالت تعلیق در نرخ بالاتر از دانش آموزان سفید و آنها underperform وقتی که می آید به دسترسی و عبور از AP دوره ها و آزمون ها نامه می گوید و همچنین ثبت نام در استعداد و با استعداد برنامه ها و کلاس حفظ نرخ.

اتهامات مستند در پیتسبورگ برابری جنسیتی در گزارش کمیسیون آمده است که دختران در پیتسبورگ کمتر احتمال دارد به تصویب AP دوره از دختران در 98 ٪ از دیگر شهرستانها. در این گزارش همچنین آمده است که سیاه و سفید پسر هفت برابر بیشتر احتمال دارد به حالت تعلیق و چندین بار در یک سال تحصیلی بیش از سفید. دانش آموزان سیاه پوست در حال مراجعه به پلیس و بازداشت در نرخ سه تا پنج بار در آن خود را, سفید, همکلاسی, با توجه به گزارش.

این نامه همچنین به انتقاد هملت را از دست داده و مدیریت بحران در طول covid-19 گیر هنگامی که به منطقه رفت و نزدیک به یک ماه قبل از اجرای آموزش از راه دور برنامه ریزی کنید. در اوایل بحران هملت گفت: این منطقه نیاز به زمان برای انتقال به یک برنامه است که catered برای دانش آموزان بدون کافی تکنولوژی دسترسی — اما وقتی یادگیری انجام رزومه نویسندگان نامه می گویند آن رضایتبخش بود.

در یک نقطه و منطقه ارائه و چاپ بسته های آموزشی که تار و ناخوانا و هنوز هم وجود دارد کمی یقین است که دانش آموزان معلول در حال دریافت ویژه طراحی آموزش.

در نقد خود را سبک مدیریت در این نامه می گوید هملت "گریزان عامل منطقه مانند یک جزیره است." نویسندگان می گویند که زمانی که او در برقراری ارتباط با عموم پاسخ خود را در حال تمرین و پر از اصطلاحات فاقد اطلاعات واقعی. آنها انتقاد از گردش مالی بالا در دولت که در آن اعضای هیات استعفا داد و به طور ناگهانی و یا هرگز جایگزین شده است. آنها سرزنش خود هزینه های زاید کارکنان بالا پرداخت می شود مشاوران و خارج از شهر توسعه حرفه ای هزینه ها نیز ارجاع غیر مجاز در سفر به کوبا در سال 2019 که تا به حال به بررسی در مالیات دهندگان هزینه.

بسیاری از این نامه را امضا کنندگان اشاره کرد که زنان برای بهتر به آموزش و پرورش نشان دهنده دقیقا جمعیتی هملت نیاز به حمایت از به منظور نمره اصطلاح دیگری پس از او تا به حال ساخته شده وعده های خاص به مسائل نژادی و بی عدالتی.

"زمانی که مشخص شده این است که این چیزهایی بودند که او قرار بود به حمله و سپس ما او را به انجام این کار گفت:" شریل سالن-راسل رئیس جمهور سیاه عاقلانه زنان است. "و هنگامی که این اتفاق نمی افتد زمانی که شما [دانش آموزان از رنگ] در ادامه به کیفیت آموزش و پرورش است که آنها مورد نیاز ما می توانیم یکی دیگر از پنج سال از آنها دریافت نکرده است."

سالن-راسل گفت: این نامه در حال توسعه را طولانی قبل از covid-19 همه گیر و یا تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید آغاز شد هر چند حوادث اخیر داده اند این گروه فرصتی برای صحبت کردن در زمانی که بسیاری از مردم در حال گوش دادن. مردم در حال گسترش واژگان خود را وقتی که می آید به نژادی و بی عدالتی, او گفت:. آنها بیشتر مایل به بحث در مورد دیرینه "سیستم از ظلم و ستم."

برای رنه رابینسون یکی دیگر از امضا کنندگان این منطقه covid-19 پاسخ یک "نقطه شکستن."

"به عنوان یک رهبر شما باید پیش بینی برای برنامه ریزی برای این چیزها," او گفت:. "برای آماده سازی و برنامه ریزی برای غیر منتظره."

رابینسون مشغول به کار در بخش غیر انتفاعی برای بیش از یک دهه است. او امضا نامه او گفت: به عنوان یک نگرانی جامعه ساکن که پرداخت مالیات. او 3 سال است که او برنامه ریزی برای فرستادن به مدرسه خصوصی در سال آینده برای مهد کودک احساس نمی مانند او می تواند دریافت یک آموزش و پرورش عادلانه در پیتسبورگ مدارس دولتی. او احتمالا اقامت در مدارس خصوصی او گفت: اگر همه چیز را تغییر ندهید در منطقه.

"این بار دیگر که من مجبور به پرداخت از جیب برای او به یک آموزش با کیفیت" او گفت:. "من نمی خواهم او را به در این وضعیت است. من می خواهم به او را بهترین ابزار و مهارت ها و فرصت های آن را در این جامعه است."

بسیاری از زنان که امضا نامه فعالان اجتماعی در مناطق دیگر مانند بهداشت و درمان و اشتغال که در سالن-راسل گفت: اطلاع رویکرد خود را و تصمیم به صحبت کردن. آنها می دانند که از تجربه سالن-راسل گفت که بی عدالتی در آموزش و پرورش "خونریزی" به مناطق دیگر از زندگی خود را در ترکیب صداها خواهد بهترین را تغییر سیاست.

"ما حامیان آموزش و پرورش عمومی اما ما نیز مایل به درست ادامه به پذیرش کمتر از آنچه که ما احساس می کنیم ما فرزندان شایسته," او گفت:.

در این نامه نویسندگان اذعان وزن از صدای خود را به عنوان یک گروه از زنان است.

"ما را به آرامی پیامدهای سیاه زنان درخواست هیئت مدیره مدرسه با یک رئیس جمهور سیاه به تمدید قرارداد یک سرپرست منطقه یک مدرسه با اکثریت سیاه دانشجویان" در این نامه اذعان دارد. "ما آگاه هستند از اپتیک ما تقاضا بهتر برای ما سیاه و سفید از کودکان است."

Teghan Simonton یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Teghan در 724-226-4680, tsimonton@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Allegheny



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن