کالین McNickle: بیشتر پیتسبورگ 'توقف' 'اتحادیه اروپا' شغل بازیابی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 5 مرداد 1399

33 دقیقه پیش

بیشتر پیتسبورگ اقتصاد برخورد یک ضربه بزرگ توسط coronavirus مربوط به مستند از کسب و کار و شهروندان است. و آخرین در دسترس حقوق و دستمزد مشاغل شماره پیتسبورگ شهری منطقه آماری (MSA) نشان می دهد توقف و ناهموار مشاغل بازیابی نتیجه گیری تجزیه و تحلیل توسط Allegheny موسسه سیاست عمومی.

"تاثیر طولانی مدت خواهد بود و منجر به بهبود آهسته مربوط به انتشار آهسته از مستند" می گویند فرانک Gamrat مدیر اجرایی پیتسبورگ فکر می کنم تانک و جیک Haulk رئیس جمهور آن-بازنشسته.

همانطور که انتظار می رود ممکن است اطلاعات, آخرین فیلم های موجود منتشر خواهد شد توسط دولت همچنان به نشان دادن ویرانی اقتصادی از این مستند به دستور فرماندار در پاسخ به کوروناویروس.

که با وجود شل شدن محدودیت تمامی استان ها در این منطقه مترو در حال نقل مکان کرد و به فرماندار زرد "فاز" تا اواسط ماه. مداوم دراماتیک کار کاهش از pre-virus سطح ادامه داد.

در زرد مرحله stay-at-home محدودیت حذف شد در حالی که برخی در شخص خرده فروشی از سر گرفته شد (هر چند منظقه وانت شد توصیه می شود).

چندین خرده فروشی دسته بندی ها — از جمله مواد غذایی, داروخانه, پمپ بنزین ها و دیگر "ضروری" کسب و کار — باز مانده است. چند جعبه بزرگ زنجیره باقی مانده نیز باز در طول مستند, کاهش ضربه به شغل خرده فروشی.

نوع دیگر از کسب و کار اجازه داده شد برای بازگشایی, اما تنها اگر آنها به دنبال ایمنی ساختمان سفارشات. راه دور بود (و همچنان) تشویق کرد. داخل ساختمان تفریح و سرگرمی, بهداشت و سلامتی, امکانات آموزش, امکانات, سالن مو و تمام سرگرمی های باقی مانده بسته شده است. رستوران ها و کافه ها محدود شد به carryout است.

نگه داشتن در ذهن که این منطقه coronavirus زیان کار آمده در آب و هوا است که در آن MSA کار عملکرد طولانی شده است مهار بد سیاست های عمومی. فکر می کنم طاقت فرسا مقررات و مالیات بالا همراه با به طور کلی غیر دوستانه کسب و کار و آب و هوا.

"در مقایسه با کار ملی رشد پیتسبورگ MSA عملکرد بوده و بدون زرق و برق," Gamrat و Haulk یادآوری. "در طول سال 2020 پیش-virus دوره, در سراسر کشور, آمار مشاغل در ماه های ژانویه و فوریه صعود 1.5 درصد و 1.6 درصد بالاتر از سال قبل سطح.

"در سال 2019 ملی ماهانه مشاغل سود در بازه زمانی از 1.2%به 1.7%" آنها بازشماری. "پس از این ویروس تاثیر وارد آمار مشاغل در سراسر کشور سقوط کرد 11.7 درصد در ماه آوریل و 8.7 درصد در ماه مه از سال زودتر سطح بسیار کوچکتر کاهش در هر دو ماه از در پیتسبورگ MSA که کاهش 18% و 15% در این ماه."

ممکن است سال 2020 آمار مشاغل در بیشتر پیتسبورگ کاهش 175,800 یا 15 درصد از مارس 2019.

خدمات-تولید در بخش مشاغل بوده است سخت ترین ضربه حسابداری برای 90 درصد از MSA آمار زیان کار است. اما در نشانه ای از برخی از بهبود در بازار کار در ماه مه سال 2020 کاهش 158,100 شغل از مارس 2019 خواندن بود به طور قابل توجهی کوچکتر از سال بیش از سال از دست دادن در ماه آوریل (201,500). آن را نشان دهنده شواهدی وجود دارد که شغل بودند که اضافه شده به عنوان مستند سست کردن کمی زرد فاز.

اما دوباره به عنوان Allegheny موسسه به طور منظم مستند اقتصاد منطقه دیده است رشد کند برای چند سال گذشته بوده و قادر به نگه داشتن سرعت با ملی نرخ رشد.

"کسب و کار-غیر دوستانه بالا مالیاتی و نظارتی محیط زیست در کشور و منطقه بود که مسئول pre-virus رشد کند همچنین مانع اقتصاد بازیابی" آنها پیش بینی کند.

کالین McNickle است و ارتباطات و مدیر بازاریابی در Allegheny موسسه سیاست عمومی است و می توان از طریق ایمیل.

دسته بندی: کالین McNickle ستون | نظر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب