کالین مورن همچنان خانه بازکن heroics اما تخمیر تجمع به ضرب و شتم دزدان دریایی در 11th زمین باز یافته

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

12 دقیقه پیش

این بود که یک خانه بازکن مانند قبل از هرگز برای پیتسبورگ دزدان دریایی بازی در یک بیماری همه گیر دوشنبه شب با طرفداران در پارک PNC و پایدار یک ساعت, 42 دقیقه, باران تاخیر در ورود دوم.

اگر که نبود عجیب و غریب به اندازه کافی دزدان دریایی و Milwaukee Brewers کردم طعم و مزه خود را از MLB جدید فوق العاده نوبت حکومت که در آن دونده که ساخته شده نهایی در گذشته دور شروع می شود بعدی در پایه دوم.

کالین مورن homered برای سومین روز متوالی خانه, درب بازکن, دوست داشتنی یک جفت از, تک عکس های به جرقه دزدان دریایی به یک چهار اجرا منجر شود. اما تخمیر بسیج کراوات آن را با چهار اجرا نهم و در زمان رهبری اریک Sogard دو سمت چپ پایین-میدان خط به نمره براک هولت از پایه دوم در 11th زمین باز یافته برای 6-5 پیروزی.

دیوید فلپس زده از برایان رینولدز با کوین نیومن در روز سوم به پایان بازی.

اگر یک چیز وجود دارد که دزدان دریایی می توانید تعداد آن را که موران را ضربه اجرا خانه در بازکن: در سال 2018 او موفق به دریافت یک پرده تماس بگیرید و پس از ضربه اول زمین باز یافته گرند اسلم کردن مینه سوتا را لنس لین; در سال گذشته مورن لعنتی یک leadoff شات در هشتمین کردن مایک Mayers of St. Louis.

مورن رهبری در دومین زمین باز یافته توسط حفاری Adrian Houser را 1-2 زمین به راست-زمینه کرسی برای دومین هومر فصل و 1-0 شود. این تنها آمار Houser مجاز در پنج نوبت. در هفتم, موران در زمان Devin ویلیامز 1-1 زمین برای یک 438-پا سوار که پاک حق-زمینه صندلی و منعکس شده به Allegheny رودخانه. مورن است 37 بازیکن برای قرار دادن یک توپ به داخل رودخانه در پارک PNC.

مورن در حال حاضر دارای سه homers در چهار بازی این فصل بعد از هدف قرار دادن 13 در 149 بازی فصل گذشته.

این بازی نیز مشخص شده بازگشت دزدان دریایی پارچ چاد Kuhl, بازگشت به تپه برای اولین بار خود را به طور منظم فصل بازی پس از 26 ژوئن 2018. Right-hander از دست رفته در فصل گذشته در حالی که دوره نقاهت بعد از تامی جان عمل جراحی است. Kuhl تن به تن در کول با حسابی چپی استیون Brault که کردم شروع به داد و یک ضربه و دو پیاده strikeout در دو نوبت. Kuhl جایگزین Brault پس از باران, تاخیر بازنشستگی در این سمت در سوم و دو نمایشنامه در چهارم و پنجم.

Kuhl اجازه بازدید سه و دو پیاده روی اما تا به حال چهار strikeouts – گرفتن هر دو Ryan براون و Jedd Gyorko به دنبال — قبل از خروج با ناشران در ششم و لورنزو قابیل در اول. کریس Stratton جایگزین Kuhl به صورت Avisail گارسیا اما یعقوب استالینگس انداخت از قابیل به عنوان او اقدام به سرقت از پایه دوم به پایان ششم.

آن را نیز در این فصل اولین گرگوری Polanco که بازگشت به ترکیب پس از از دست رفته در دو هفته گذشته با یک تست مثبت برای covid-19. شلتون کاسته Polanco منطقه به عمل با داشتن او به عنوان hitter وظیفه تعیین و بت هفتم و Polanco رفت 0 2 با یک پیاده روی.

تخمیر آن را در هفتم علیه Nik Turley به عنوان گارسیا آمار leadoff دو پایین سمت راست-میدان خط رسیده سوم در shortstop کوین نیومن خطا به ثمر رساند و در قابیل واحد به سمت چپ. Turley از پایگاه های لود شده با جم با گرفتن Yelich به پرواز به مرکز.

مورن را انفجار داد دزدان دریایی 2-1 رهبری در هفتم است. آنها اضافه شده است دو اجرا می شود زمانی که Jarrod Dyson آمار یک دو کردن, تمام, تعداد پایگاه های لود شده به طور خاص به گذشته غواصی Keston Hiura در ثانیه به نمره برایان رینولدز و خرج کردن دونده Guillermo هردیا و دیگری هنگامی که یعقوب استالینگس به ثمر رساند در یک زمین توسط Alex کلودیو.

تخمیر بسیج به کراوات آن را در نهم بارگذاری پایگاه با یک برابر مایکل Feliz. Feliz آمار Keston Hiura با زمین به نمره جاستین Smoak آن را 5-2 و اریک Sogard به ثمر رساند در مسیحی Yelich را groundout برای اولین بار به آن را 5-3. کایل کریک جایگزین Feliz با دوندگان در دوم و سوم داد و دو به رایان براون پایین سمت چپ خط زمینه به نمره هر دو و کراوات بازی.

MLB جدید فوق العاده نوبت حکومت به بازی آمد به عنوان تخمیر آغاز 10th با یک دونده عمر ناروائز در پایه دوم. با یکی از ناروائز در زمان سوم در یک Dovydas Neverauskas وحشی بشه. Neverauskas اما بیرون زده Smoak و براک هولت به خارج از جم. دزدان دریایی با استفاده از کول تاکر به خرج کردن برای اجرا یعقوب استالینگس پیشرفت تا سوم در یک آدم Frazier groundout اما باز یافته به پایان رسید با کوین نیومن زمین به کوتاه.

کوین گورمن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کوین از طریق ایمیل در kgorman@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: دزدان دریایی/MLB | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن