محافظه کاران ممکن است بخواهید به تجدید نظر در عشق خود را برای وینستون چرچیل

وجود دارد بسیاری از افرادی که به شما خواهد گفت که چنین سیاست همانطور که من شده اند در تلاش برای طرح به شما این

توسط MASTERNEWSS در 2 تیر 1399

وجود دارد بسیاری از افرادی که به شما خواهد گفت که چنین سیاست همانطور که من شده اند در تلاش برای طرح به شما این بعد از ظهر را در کشور ما قوی تر به دلیل آن خواهد sap این اعتماد به نفس کار کلاس. آن را بسیار آسان برای افراد ثروتمند به موعظه فضائل اعتماد به فقرا. آن را نیز بسیار احمقانه چرا که به عنوان یک ماده در واقع ثروتمند تا کنون از بودن خود متکی هستند وابسته به توجه مداوم از نمرات و گاهی اوقات حتی صدها نفر از افرادی که شاغل هستند و در انتظار بر آنها و خدمت به خود را می خواهد. من فکر می کنم شما با من موافق از سوی دیگر—دانستن اینکه چه چیزی شما را از زندگی از این شهر و از این کلاس به طور کلی—که اغلب محاکمات و بدبختی که بر خانواده های طبقه کارگر کاملا فراتر از هر قانون است که بیشترین تلاش خود را غیر مسلح صنعت و شجاعت می تواند امن برای آنها. از چپ به خود به سمت چپ کاملا به خود آنها باید شکست به قطعات اگر هر گونه استثنایی فاجعه یا حادثه مانند تکرار بیماری مانند مرگ یا ناتوانی از نان آور و یا طولانی مدت و یا طولانی بیکاری پس از سقوط آنها.

وجود دارد هیچ فرصتی از مردم متکی به مقابله با آنها با مشکلات و با محاکمه فراتر از ظرفیت خود را برای از میان برداشتن. شما را از یک مرد متکی به خرد او را تحت بخار غلتک. هیچ چیز در برنامه های ما خواهد شد برای از بین بردن مردم از نیاز به ساخت هر اعمال برای کمک به خود را دارند اما بر خلاف نظر ما این است که ما باید تا حد زیادی تحریک تلاش های خود را با دادن به آنها را برای اولین بار عملی تضمین است که کسانی که تلاش می شود با موفقیت تاج.

حتی مدت ها پس از چرچیل دوباره محافظه کاران او نگهداری از حمایت گسترده دولت رفاه. به عنوان رهبر حزب محافظه کار چرچیل پیش نویس بیانیه رفتن به انتخابات سال 1950 بود که اساسا متفاوت از آن از حزب کارگر سوسياليست. همانطور که نیویورک تایمز گزارش داد: "در مختصر حزب کارگر برنامه پیشنهاد برای حمل ملت هنوز هم دورتر در امتداد جاده به سوسیالیسم اما در کاهش سرعت در طول پنج سال آینده. محافظه کار برنامه پیشنهاد برای رم تا حدودی از سوسیالیسم اما نه تمام فاصله است."

این بار به نقل از لیبرال نگهبان روزنامه عنوان کرد و گفت که محافظه کار برنامه "به سختی قابل تشخیص از برنامه دولت سوسیالیستی به جز که وجود دارد این است که به هیچ بیشتر قسم خورده ملی." محافظه کار روزانه اکسپرس موافقت کرد و گفت: "به سادگی از حزب محافظه ستاد ببینید مشکل بسیار به عنوان سوسیالیست انجام دهد."

در حالی که درست است که چرچیل را در مناسبت صدا مانند F. A. Hayek در مورد خطرات ناشی از سوسیالیسم مهم سخنرانی در مورد این موضوع در سال 1945 بود تا بد دریافت کرده بود که لقب "گشتاپو بیان" برای اینکه خیلی بیش از حد بالا. آن را به طور گسترده ای مورد سرزنش غیر منتظره محافظه کار شکست که در آن سال. جای تعجب نیست که محافظه کار مورخ رابرتز خم به شدت در آن سخنرانی در دفاع از چرچیل در برابر اتهام مترقی است. اما آن را بسیار آشکار است که در حالی که خدمت به عنوان نخست وزیر چرچیل به شدت حمایت ملی سلامت بیمه و انجام بسیار کمی به مقیاس بریتانیا دولت رفاه. (همان را می توان گفت: از مارگارت تاچر به عنوان به خوبی.)

در سال های اخیر شده است وجود دارد تمدید توجه به چرچیل طولانی و مداوم رکورد پشتیبانی از مترقی سیاست های داخلی. در سال 1999 به شرح حال مالکوم هیل منتشر چرچیل: خود را رادیکال دهه, و در سال 2011 جورج واتسون از دانشگاه کمبریج گذراند یک مقاله برای دانشمند آمریکایی در "را فراموش کرده چرچیل." اما این تاریخ است که هنوز هم تا حد زیادی ناشناخته به چرچیل تعداد زیادی از طرفداران عاشقانه در سمت راست در هر دو طرف اقیانوس اطلس—و شاید منتقدان خود را در سمت چپ نیز هست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن