جنجال شدت تیز آرنج مشخص شده قبلی فصل از پیت/Duquesne رقابت

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 30 اردیبهشت 1399

6 دقیقه پیش

این پیت/Duquesne رقابت سرد است, بیش از سال است. در سال 2020 برای دومین فصل متوالی آن را نمی خواهد به نظر می رسد در پیتسبورگ تقویم ورزشی.

وجود دارد چند لحظه ساخته شده است که آن را شدید ترین رقابت در تاریخ این شهر.

Duquesne را اندی Sisinni در نه از 87 بازی ها (از دست دادن هفت) و او همیشه به نظر می رسید در وسط برخی از داد و بیداد و یا یکی دیگر.

وجود دارد یک بازی در سال 1981 — یک 60-53 پیت پیروزی در فیتزجرالد زمینه خانه — هنگامی که Sisinni the Dukes' 6-پا-2 دانشجوی سال اول گارد نقطه تقریبا جنگیدند بزرگ سام Clancy بود که چهار سال بزرگتر از پنج اینچ بلندتر و به طور قابل توجهی قوی تر است.

"نبود یک مبارزه است. من حتی نمی دانم آنچه شما می خواهم به آن تماس بگیرید. او را خرد من" Sisinni گفت: با توجه به حادثه باعث شد یک تقلا برای سست توپ شمع تا در اواسط دادگاه و آرنج راست محوری بر طرف clancy's صورت. "ما شروع به پریدن کرد و مربع خاموش اما آن را شکسته و تا قبل از هر گونه آسیب انجام شد به من."

یک سال بعد Duquesne بروس اتکینز اصلاح سر خود را قبل از پیت بازی در فیتزجرالد به نگاه تر شوم. آمیلیا برنده 72-62.

یک ماه بعد — روز ولنتاین در سال 1982 در عرصه مدنی — پیت کردم انتقام خود را در یک 69-68 پیروزی. نمره نهایی شد تنها بخشی از داستان است.

در یک نقطه Sisinni شیرجه برای توپ سست و گرفتار شد با پیت دارل Gissendanner. در متعاقب آن غوغا او کشیده بود و از نیمه دادگاه به یک جدول در زیر سبد خرید.

"من ناودان یک مرد به زمین کردم و چند مشت در قبل از آن فقط قریب به اتفاق" گفت: Sisinni که خارج شد.

Sisinni در حال حاضر یک وکیل در ایری گفت: رقابت شد juiced بیش از مدارس' مجاورت نزدیک به یکدیگر است. برای یک زمان پیت و Duquesne بودند شرقی 8 یک لیگ که بعدها بدل به اقیانوس اطلس 10.

"این عالی بود, لیگ" Sisinni گفت. "نه تنها شما باید منطقه ای و محلی رقابت, اما آنها نیز شمارش خود را در جدول رده بندی لیگ."

Sisinni گفت که او و اتکینز هم تیمی بودند با دو پیت بازیکنان در تابستان لیگ و "ما همه در کنار هم خوب است."

اما در طول فصل کالج "آن را خشن, خشن رقابت. ارزان عکس های چپ و راست" او گفت:.

"بگو من شروع به جرم را در نقطه ای و من تا به حال به قطع از طریق وسط پیت vaunted 1-3-1 منطقه. این عالی بود 1-3-1 نیمه دادگاه دام آنها بود. من تا به حال به تماشای گردن من بزرگ زمان.

"به طور جدی کسی خواهد ناخن من با ساعد ضربه یا لگد به من و یا هر چیز دیگری. من گفت: "خوب است. خوب من درک می کنم.' "

Sisinni گفت: او صدمه دیده است نیست اما Duquesne مربی قرمز منینگ مواجه نوع دیگری از بدبختی در فیتزجرالد که در آن آمیلیا بازی بازی های خانگی خود را در اواخر دهه 1950 و اوایل دهه 1960 بود. پیت مورخ سام Sciullo جونیور گفت منینگ به او گفت که او آمد به پارکینگ پس از دست دادن سخت به پیدا کردن ماشین خود را دزدیده شده است.

آن اطراف بود که زمانی که پیت/Duquesne رقابت مجبور به تبدیل شدن به دشمنان.

در سال 1963 پیت برنده در وقت اضافه 69-67 در بازی های قهرمانی از فولاد کاسه چهار تیم دو روز مسابقات که فرار از 1952-53 از طریق 1976-77 فصل است.

بازی Dec. 7 سال 1963 در فیتزجرالد و همسان سابق فارل دبیرستان هم تیمی های ویلی سامرست از Duquesne و برایان Generalovich از پیت. این مشروب قبل از خواب از نادر روز/شب doubleheader که در آن پیت تیم پن استیت در پیت ورزشگاه 22-21 برای تکمیل یک 9-1 فصل است.

باب Smizik یک روزنامه نگار ورزشی در این شهرستان برای سال 54 تحت پوشش هر دو بازی به عنوان ورزشی سردبیر پیت اخبار. Smizik به یاد می آورد Beano طبخ دیرین پیت ورزشی اطلاعات مدیر و ABC-تلویزیون و ESPN college football تحلیلگر خواستار آن را "بزرگترین روز در پیت ورزشی تاریخ است."

"من زنده ترین خاطره ای که (بسکتبال) بازی (بود) سامرست به رسوب کردن در وقت اضافه" Smizik گفت. "من هرگز این را فراموش کرده ام. ویلی است در کف و برایان می رسد به کمک به او را. ویلی سیلی دست خود را دور.

"دو دبیرستان تیمی در فوتبال و بسکتبال. آن را به شما نشان می دهد سطح از رقابت بین پیت و Duquesne."

پیت برنده پس از putback شات در یک پتانسیل game-tying سبد توسط Duquesne جان Cegalis مجاز بود توسط timekeeper لئو "اسب" Czarnecki عضو پیت دو و میدانی خدمه تعمیر و نگهداری.

"مقامات معوق به حکم" Sciullo گفت.

پس از آن Duquesne حاضر به برنامه پیت در فیتزجرالد و یا هر جای دیگری برای بعد از 13 سال Sciullo گفت. تیم بازی نمی کند در سال 1964, 1965 و 1969 و تنها ملاقات در تازه ساخته شده مدنی عرصه زمانی که دیکته شده توسط شانس در جراحی کاسه. جمعیت در آن روزها بودند قطعا به نفع Duquesne.

زمانی که آمیلیا بازگشت به فیتزجرالد در سال 1977 در شرق 8 بازی آنها برنده در وقت اضافه 66-63. لری هریس گل 35 امتیاز برای پیت. هنجار نیکسون به ثمر رساند 23 برای جدید ترین Duquesne تیم برای رسیدن به مسابقات NCAA.

Duquesne پیروزی بهبود آن تمام رکورد زمان در برابر پیت به 23-12. آن را در حال حاضر 55-32 پیت.

Smizik در حال حاضر بازنشسته معتقد است این مجموعه باید ادامه یابد.

"من آن را شرم آور در بخشی از پیت که آنها در حال بازی نیست این بازی," او گفت:. "من درک می کنم این بازی این است نه آنچه که از آن استفاده می شود اما بسیار وجود دارد وزن مرده در آن برنامه و آن را مانند Duquesne بسیار از احتمال ضرب و شتم پیت. و اگر آنها پس از چه؟"

Sisinni که خریداری سه فصل بلیط برای Duquesne حرکت به UPMC کوپر Fieldhouse سال آینده گفت: او می داند که چرا این سری نیست یک اولویت بالا برای پیت.

"من حتی نمی دانم چه (پیت) موقعیت است," او گفت:. "اگر من تا به حال حدس می زنم اگر آنها ضرب و شتم Duquesne این نوع انتظار می رود. و اگر آنها به از دست دادن به Duquesne آن خواهد بود مانند یک انسان گناه است."

جری DiPaola یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جری از طریق ایمیل در jdipaola@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Duquesne | پیت | ورزشی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب