مکالمات این موضوع: سوال از ایمان

محتوای مقالهشما چه کسانی هستند ؟ چه هدف خود را در زندگی ؟ آیا شما مهم است ؟ اینها سوالات بسیاری از ما بپرسید د

توسط MASTERNEWSS در 23 خرداد 1399

محتوای مقاله

شما چه کسانی هستند ؟ چه هدف خود را در زندگی ؟ آیا شما مهم است ؟ اینها سوالات بسیاری از ما بپرسید در طول این دوره از زندگی ما است.

"چگونه می توانم تعریف" من "و چگونه ایمان من تحت تاثیر قرار است که تعریف" می پرسد چاپلین مبارک Kreter, میزبان یک پادکست جدید که به نظر می رسد در روابط ما با ایمان چگونه است که راهنماهای اصول زندگی می کنیم و چگونه ما آشکار آن اصول در ما مدرن و سکولار جامعه است.

برای Kreter این سوال از او خواست که خود را به عنوان او وصل با ایمان است. در این پادکست او خواهد بود صحبت کردن به مردم از متنوع در زمینه های معنوی است.

"من می خواهم به بحث در مورد آنچه در آن به معنی انسان و رابطه ما با چیزی است که ما می دانیم بیشتر از ما فردی خودشان است که ما بخشی از چیزی است که با شکوه است."

ما دعوت مبارک Kreter, چاپلین از PHS خدمات اجتماعی جامعه به ما بپیوندید برای یک مکالمه است که مسائل در مورد روابط ما با ایمان ما و چگونه است که راهنمای ما در زندگی ما است.

مکالمات است که مهم است که یک شریک برنامه برای موریس J. Wosk مرکز برای گفت و گو در دانشگاه سیمون فریزر. تولید این برنامه ساخته شده است با تشکر از امکان پشتیبانی از زیر و بینندگان مثل شما. لطفا تبدیل به یک Patreon مشترک و حمایت از تولید این برنامه با $1 تعهد در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن