کوکیتلام معلم می پرسد درجه 6 دانش آموزان برای تماشای ویدئو بالغ بر رسانه های خشونت پس از انجام تحقیقات اینترنت

محتوای مقالهیک کوکیتلام معلم مدرسه داده شده است یک روز تعلیق برای عدم "ایجاد یک محیط یادگیری مثبت با استفاده ا

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله

یک کوکیتلام معلم مدرسه داده شده است یک روز تعلیق برای عدم "ایجاد یک محیط یادگیری مثبت با استفاده از ماده ای که نمی شد سن مناسب است."

در یک B. C. کمیسر معلم مقررات حاکم منتشر شده در روز سه شنبه گزارش شد که در ماه ژوئن سال 2018 معلم (شین گوردون اشلی کندی) اختصاص یک درجه شش کلاس بیشتر 11 ساله — یک گزارش "رسانه و خشونت" و دستور آنها را به تماشای یک فیلم به نام "تاثیر رسانه ها و خشونت در جوانان امروز است."

این تصویری است که به معنای برای بزرگسالان و مربیان و تنها شامل یک مونتاژ ویدئویی از حمله محتوای جنسی, خشونت جنسی, مواد مخدر, مصرف مواد مخدر و الکل استفاده و کلیشه های جنسیتی.

دانش آموزان شد و سپس پرسید: به صورت جفت کار می کنند و پیدا کردن تبلیغات و تجزیه و تحلیل آن بر اساس آنچه که آنها تا به حال دیده می شود در این ویدئو. معلم قرار داده بدون محدودیت در دانش آموزان تحقیق در اینترنت.

تنظیم کننده شنیده ام که پنج والدین شکایت به معلم و به آنها گفته شد که تماشای فیلم بود و اختیاری. معلم را به دیگر دانش آموزان که مشاهده شد اختیاری.

با توجه به تنظیم کننده "دانش آموزان تعدادی از سن نامناسب تبلیغات در اینترنت هنگامی که آماده برای پروژه های خود را که شامل تصاویر و یا ارجاع به شبیه سازی مقاربت جنسی, رابطه جنسی دهانی و توهین آمیز نژادی و تعصبات."

در Nov. 2018, کوکوئیتالم مدرسه منطقه No. 43 صادر معلم نامه ای از نظم و انضباط و تعلیق آنها را برای سه روز بدون پرداخت.

تنظیم کننده اضافه شده یکی دیگر از سه روز پرداخت نشده تعلیق زمانی که آنها حکومت را در این موضوع در 7 آوریل سال 2020 است.

dcarrigg@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب