هزینه بدون هیچ زحمتی از تمبر سوال به عنوان پست الکترونیکی-در رای گیری موج

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 29 تیر 1399

6 دقیقه پیش

کلمبوس, اوهایو -- حتی اگر آن را نمی شد برای او ناتوانی و ترس از ابتلا به covid-19, Delinda برایانت گفت: لازم پستی برای بازیگران یک رای گیری در این سال خواهد شد یک مبارزه است.

برایانت 63 ندارد 10 دلار برای یک کتاب از تمبر یک چاپگر به آنها را در خانه و یا یک کار ،

"من نیاز به انتقال آن ثابت اما آب و برق هستند به طوری که من می تواند آن را ندارند" جنوب گرجستان زن گفت: در شهادت برای فدرال حق رای دعوی در دادگاه. "ده دلار برای یک کتاب از تمبر سختی."

عنوان مطلب متحده در آغوش پست الکترونیکی-در رای گیری میان coronavirus همه گیر اغلب نادیده گرفته شده جزئیات پستی پدید آمده است به عنوان یک حزبی خط.

پرسش که آیا هزینه مورد نیاز خواهد بود برای absentee ballot برنامه های کاربردی و واقعی آراء که برای آن می پردازد و آنچه اتفاق می افتد به پاکت نامه بدون تمبر موضوع پرونده های حقوقی و سیاسی خانه ملت brawls.

پرونده های حقوقی ثبت شده در فلوریدا دموکراتیک super PAC اولویت های ایالات متحده آمریکا در گرجستان توسط رای دهندگان مهم و در جای دیگر استدلال می کنند که تمبر تشکیل یک پولی مورد نیاز شبیه به یک غیر قانونی نظرسنجی مالیات. رای گیری-گروه های حقوق بشر می گویند تمبر مورد نیاز هستند یکی دیگر از مانع که بازدید کم درآمد و اقلیت های سخت.

"شارژ پول برای حق رای خلاف قانون اساسی است, که آیا آن یک سکه و یا دلار گفت:" شان جوان, حقوقی, مدیر آیتالله سیستانی از گرجستان است که به نمایندگی سیاه رای دهندگان مهم است. "بسیاری از رای دهندگان عدم دسترسی به اینترنت. بسیاری از رای دهندگان فاقد یک کارت اعتباری است که مورد نیاز برای خرید تمبر آنلاین. یکی از شهروندان دریافت نمی کنند او در کتاب تمبر برای دو هفته پس از او آن را دستور داد."

هزینه پست بحث تبدیل شده شدید در اوهایو که در آن دولت در انتخابات رئیس یک جمهوری خواه خواسته است تا قدرت را به قبل از پرداخت هزینه پستی در absentee ballot برنامه ها و آراء خود را. تا کنون ایران-چراغ قوه مقننه مقاومت کرده است.

مخالفان این پیشنهاد توسط وزیر امور خارجه فرانک لاروس استدلال می کنند قبل از پرداخت هزینه می تواند منجر به ایمیل و بیشتر-در برگه درخواست از استفاده می شود. رای دهندگان که درخواست پست الکترونیکی-در انتخابات اما به هر دلیلی انتخاب کنید برای رای دادن در فرد در روز انتخابات را به بازیگران موقت رای گیری پس از انتخابات محلی تخته می توانید مطمئن شوید که آنها رای ندادند دو بار. حدود 20 درصد از موقت رای گیری به طور معمول را رد کرد.

در بحث طبقه در ماه ژوئن دولت Rep. لایحه Seitz یک سینسیناتی جمهوری خواه گفت: این هم یک هزینه اضافه شده در یک سال این ویروس ویران دولت بودجه. هزینه آن را دولت 1.5 میلیون دلار در بالای 1.5 میلیون دلار اوهایو در حال حاضر پرداخت به پست الکترونیکی رای گیری برنامه های کاربردی برای ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.

"بنابراین این امر می تواند گران قیمت در زمانی که ما در مواجهه با رکود اقتصادی مشکلات اقتصادی در سراسر کشور," او گفت:. "و این بار به دلیلی صرف پول است."

دموکرات ها و رای گیری-طرفداران حقوق اختلاف نظر دارند.

"ما همیشه می شنوم همان شعارهای" گفت: Aklima Khondoker ایالتی مدیر تمام رای گیری محلی است. "این بیش از حد گران است, رفتن به منجر به تقلب در این موضوع دولت.' نه. این نژادپرستی است."

او گفت: هزینه مورد نیاز به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار مردم رنگ که کمتر احتمال دارد به درآمد حمل و نقل و یا زمان برای به دست آوردن تمبر.

هزینه پست بحث توسعه یافته در این سال عبارتند از رای دهندگان جوان که تجربه کمی در ارسال و دریافت کاغذ ایمیل و مراجعه به ادارات پست. به عنوان بخشی از آن طرح دعوی در دادگاه گرجستان ACLU اظهارات فرستاده شده از رای دهندگان جوان که هرگز با استفاده از یک تمبر.

یکی دیگر از عوارض نیاز به تمبر دانستن چقدر هزینه پست استفاده کنید.

انتخابات تابلوهای مورد نیاز فدرال پستی مقررات شامل در یک رای دهندگان بسته دقیقا چه مقدار هزینه لازم است برای بازگشت خود رای. برخی از ایالت ها نیاز به یک کپی از مدرک شناسایی معتبر تایید از ثبت نام کالج وضعیت و یا دفتر اسناد رسمی اسناد است که می تواند اضافه کردن یک مقدار ناشناخته از وزن به رای گیری که نیاز به بیشتر هزینه پستی.

Marti جانسون سخنگوی ایالات متحده خدمات پستی گفت: اداره پست ارائه می شود هر قطعه از انتخابات نامه را به مقصد خود را — با یا بدون کافی هزینه پست.

"ما فعالانه کار با دولت های محلی و مقامات انتخاباتی در پستی مورد نیاز از جمله هزینه پستی پرداخت" او در بیانیه ای گفت. "در مواردی که رای گیری وارد mailstream بدون مقدار مناسب از پستی که خدمات پستی را جمع آوری تمبر از مناسب مدیره از انتخابات است."

طرفداران استدلال می کنند بیشتر رای دهندگان و به ویژه رای دهندگان که ترس محروم نیست به احتمال زیاد به پست الکترونیکی رای گیری بدون هزینه پستی و اعتماد سیستم به ارائه آن است.

اما Khondoker از همه رای گیری محلی است گفت: مقدار دقیق مورد نیاز است که در کنار نقطه.

"تمبر موضوع است که در مورد دو چسب تکه کاغذ است که ما را در یک پاکت نامه," او گفت:. "آن را در مورد آنچه در آن به معنی به خانواده ها و افراد است. آن را در مورد اضافی قربانی آنها را به ورزش مناسب است که اساسی برای دموکراسی ما یکی از آنها تضمین شده در قانون اساسی است."

نه همه احکام دادگاه رفته در طرفداران' به نفع.

در فلوریدا ماه گذشته ایالات متحده در منطقه قاضی رابرت Hinkle رد یک حرکت لیبرال که مورد نیاز پستی رایگان برای پست الکترونیکی-در آراء بر این اساس است که تمبر نشان دهنده یک نظرسنجی مالیات. Hinkle تمبر در مقایسه به هزینه های رای دهندگان متحمل هنگام رانندگی و یا سوار اتوبوس به پای صندوق های رای.

"هزینه شارژ توسط خدمات پستی ایالات متحده — مانند هزینه شارژ هر پیک و یا کرایه اتوبوس برای رسیدن به پای صندوق های رای در فرد است نه مالیات" Hinkle نوشت.

رو مشابه استدلال حقوقی در کارولینای جنوبی دولت را کمیسیون مستقل انتخابات به تازگی راه دیگری رفت. این توافق به عنوان بخشی از یک شرط برای ارائه پیش پرداخت غیابی برای انتخابات ماه نوامبر "صرف نظر از تعداد رای دهندگان تلقی واجد شرایط برای رای دادن توسط absentee ballot."

دسته بندی: اخبار | سیاست و انتخابات | خبرها



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن