عضو شورا می خواهد به اشتراک گذاشته e-روروک مخصوص بچه ها دوچرخه الکترونیکی آزمایشی برنامه های در ونکوور

محتوای مقالهVancouverites به دنبال راه هایی برای به دست آوردن در اطراف در طول بیماری همه گیر در حالی که همچنین

توسط MASTERNEWSS در 17 تیر 1399

محتوای مقاله

Vancouverites به دنبال راه هایی برای به دست آوردن در اطراف در طول بیماری همه گیر در حالی که همچنین حفظ فاصله از دیگران و یکی از شهرستان های عضو شورا می خواهد به اشتراک گذاشته دوچرخه برقی و اسکوتر و پا زدن در میان گزینه های.

سارا کربی-Yung را به جلو حرکت در روز سه شنبه جلسه شورای بپرسید این شهرستان به کار با دولت استانی در آئین نامه اصلاحات به طوری که یک مشترک e-روروک مخصوص بچه ها و e-bike برنامه آزمایشی را می توان در محل توسط این سقوط.

در پاسخ به یک استانی در فراخوان طرح در اوایل سال جاری در این شهرستان ارائه یک طرح توجیهی برای یک پروژه آزمایشی به مطالعه الگوهای مصرف برای شخصی e-اسکوتر که در حال حاضر مجاز در جاده ها و یا پیاده رو در B. C., اما این به معنی آن است که بعید است به اشتراک گذاشته e-اسکوتر به نظر می رسد در خیابان های شهر قبل از تابستان آینده و یا 2022, او گفت:.

"من فکر می کنم که یک مدت زمان طولانی خاموش ... در نظر COVID پاسخ" کربی-Yung گفت.

او گفت که این ایده می تواند به شرکت های خصوصی مانند آهک پرنده و ofo اجرای به اشتراک گذاری برنامه های در حالی که شهرداری پرداخت هزینه برای پوشش هزینه های دولت. برای مثال در کلگری شرکت های پرداخت هزینه های نرم افزار های امنیتی سپرده و سالانه هر خودرو هزینه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب