COVID-19: فرانک obit را نشان می دهد غم انگیز و تاثیر بر افرادی که استفاده از مواد مخدر

محتوای مقاله در ادامه"واقعی وجود دارد عدم مهارت ارائه دهندگان وجود دارد و ما اصلا عملکرد درمان اعتیاد در سیستم

توسط MASTERNEWSS در 9 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"واقعی وجود دارد عدم مهارت ارائه دهندگان وجود دارد و ما اصلا عملکرد درمان اعتیاد در سیستم B. C.," او گفت:.

کارن Ward, مواد مخدر, مشاور سیاست برای شهر ونکوور گفت: مصرف بیش از حد و مرگ و میر در این شهرستان در مرکز شهر Eastside سر به فلک کشید که COVID-19 اقدامات آمد به اثر اواسط ماه مارس و تعطیل به خدمات و امکانات موجود در محله است.

"که بسیاری بود, همه در یک بار در یک دوره بسیار کوتاه از زمان," او گفت:. "مارس ... بد است اما در مقایسه با ماه مارس آن را در واقع به عنوان بد نیست به عنوان من می ترسید."

بخش گفت او heartened اما به خو یش گزارش که روزانه به طور متوسط مرگ و میر مواد مخدر کاهش یافته بود طی درآمد کمک هفته در ماه آوریل به 3.9 مرگ و میر در هر روز پس از خونتان به 6.6 مرگ و میر در هر روز در ماه مارس است. این نخستین بار بود که او می تواند به یاد بیاورید چک هفته کمتر کشنده تر از بقیه ماه.

او معتقد است $300 در استان کمک های اضطراری برای مردم در درآمد و ناتوانی کمک های همراه جدید بانکی اقدامات اجرا شده توسط کبوتر, پارک, پس انداز و Vancity نقش در صرفه جویی در زندگی.

"آن (مارس) اولین بار بود که ما رو 300 دلار اضطراری مکمل," او گفت:.

"این در مورد فقر. بسیاری از مرگ و میر در طول cheque هفته در مورد این واقعیت است که دولت افسردگی یک شمع عظیمی از پول را در یک فضای بسیار کوچک در برخی از مردم بسیار از جان گذشته."

neagland@postmedia.com

twitter.com/nickeagland



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن