COVID-19 و باز مفهوم دفتر: آن زمان برای نوسازی?

محتوای مقالهبه عنوان منحنی مسطح در مبارزه با COVID-19 و بسیاری از ما شروع به بازگشت به دفتر ما ساختمان ها ممکن

توسط MASTERNEWSS در 30 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

به عنوان منحنی مسطح در مبارزه با COVID-19 و بسیاری از ما شروع به بازگشت به دفتر ما ساختمان ها ممکن است زمان برای خداحافظی به باز کردن-مفهوم فضای کاری.

در اجاره گران قیمت بازار مانند ونکوور یک مفهوم اساسی است و محور طراحی دفاتر: چگونه بسیاری از مردم کهنه می تواند به یک فضای خاصی?

مایکل Trottier ملی مدیر طراحی برای Truspace گفت: شرکت او در حال حاضر فیلدینگ سوالات در مورد چگونه فضاهای سازگار می تواند بدون هزینه های بیشتر.

Michael Trottier is the national design director for Truspace. Handout. For Denise Ryan story.
مایکل Trottier ملی است مدیر طراحی برای Truspace. /jpg

"دفتر جدید می سازد در حال حاضر درخواست, 'چگونه می توانیم مناسب به عنوان بسیاری از مردم در اینجا, اما آنها را به عنوان دور از هم به عنوان امکان پذیر است ؟" گفت: Trottier.

بیش از چند دهه گذشته یقه سفید کارمندان شده اند به تدریج کوچک شده. دفاتر شد cubicles cubicles بودند پرتاب برای باز نیمکت های ایستگاه های کاری و در نهایت hot desking که در آن کارکنان ندارد و میز اختصاص داده شده اما تمیز کردن فضا برای هر روز.

باز مفهوم فضاهای تبلیغ به عنوان مشترک و خلاق رانده شدند در بخشی از محدودیت های بودجه و اغلب احساس مانند خطوط مونتاژ که در آن شانه به شانه کارگران سعی در نادیده گرفتن سنگین نفس با صدای بلند و صدای مهاجرت شخصی از همکاران خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن