COVID-19 تست آنتی بادی را به همراه داشت, اطلاعات مفید برای سلامت عمومی اما هشدار برای استفاده فردی

محتوای مقاله در ادامه"جمعی (سرولوژی) ارائه اطلاعات مهم است," او گفت:.Krajden گفت: آنها ارزیابی هر دو آزمایشگاه

توسط MASTERNEWSS در 6 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"جمعی (سرولوژی) ارائه اطلاعات مهم است," او گفت:.

Krajden گفت: آنها ارزیابی هر دو آزمایشگاه بر اساس روش سرولوژی آزمون و برخی از نقطه از مراقبت های تست کیت کسانی است که می تواند انجام شود و ارائه یک نتیجه در نقطه ای با استفاده از یک سوزن خون از یک فرد ،

و برخی از نقطه از مراقبت های کیت آنها نگاه شد "محزون می خوانی ناکافی" او گفت:.

"شما دریافت می کنید یک دسته از کیت و آنها انجام یک راه دسته دیگری از این کیت را انجام می دهد دیگر" Krajden گفت که او نسبت به تولید کنندگان عجله به یک منطقه بدون توجه کافی به کیفیت.

هیچ کدام تایید شده در کانادا اما Krajden وجود دارد گفت: 250 در بازار در ایالات متحده آمریکا که در آن "نظارت از کیفیت نمی شد تا به نوعی استاندارد شما می خواهم انتظار از (غذا و دارو)."

خارج از بهداشت عمومی ونکوور-دفتر مرکزی شرکت مشاوره Novateur سرمایه گذاری نگاه در محصولات از 300 شرکت های کشیده شده را در این زمینه در مراحل اولیه این بیماری همه گیر گفت: علی اردکانی شرکت مدیر عامل.

اردکانی مشخص در این زمینه به عنوان "یک بیت از یک غرب وحشی بازی در حال حاضر" با چند آزمایش نشان می دهد که وعده اما بیش از نیمی است که حتی با معیارهای تعیین شده در شرکت خود و مشخصات محصول.

VANCOUVER, BC, CDC COVID-19 serology testing, the test that looks for antibodies in blood to try and track the history of virus spread in the population.....................(Photo credit: Francis Georgian / Postmedia) , Vancouver. VancouvrReporter: , ( Francis Georgian / PNG staff [PNG Merlin Archive]
نشان دادن تست برای آنتی بادی در خون در 22 ژوئیه در B. C. مرکز کنترل بیماری سعی کنید به مسیر تاریخ COVID-19 ویروس گسترش در جامعه است. فرانسیس گرجستان/PNG

او معتقد است بهداشت کانادا می خواهید برای دیدن نتایج از مقیاس بزرگ آزمایش سرولوژی, کیت قبل از اینکه راحت با یک "چرا که فکر می کنم از پیامدهای داشتن اشتباه آزمون" اردکانی گفت. "این در واقع بدتر از داشتن بدون تست."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب