COVID-19: به عنوان موارد کنه تا B. C. برتر باقی مانده است, خوش بینانه در مورد بازگشایی

محتوای مقاله در ادامه"و من بارها و بارها شنیدن است که مردم می خواهند ما همچنان به تمرکز بر روی ارزش هایی که ما

توسط MASTERNEWSS در 20 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

"و من بارها و بارها شنیدن است که مردم می خواهند ما همچنان به تمرکز بر روی ارزش هایی که ما را به بازی قبل از همه گیر تمرکز بر اقدام آب و هوا با ما, پاک, B. C. برنامه کار بر روی بازسازی روابط در سراسر استان به چالش کشیدن مردم به انجام بهترین خود را به بریتیش کلمبیا به عنوان خوب به عنوان آن را احتمالا می تواند باشد," او گفت:.

هرگن همچنین اشاره کرد که قبل از میلاد است و تنها استان با اطلاعات در مورد آنچه که یک بازگشت به مدرسه ممکن است در نگاه سپتامبر داشتن معرفی داوطلبانه در کلاس آموزش و پرورش در ماه گذشته.

"وزیر (راب) فلمینگ مشغول به کار شده است با ذینفعان — تا جولای ادامه خواهد داد به کار را از طریق تابستان — به طوری که ما می توانید کاملترین برنامه در محل بنابراین والدین و معلمان و بچه ها می توانند درک خوبی از آنچه در جهان را نگاه خواهم آمد سپتامبر هنگامی که ما بازگشایی کلاس های درس ما," او گفت:.

وجود نداشت جدید مرگ و میر به گزارش روز شنبه و شیوع بیماری های جدید در مراکز درمانی و یا در جامعه فضاهای. وجود دارد 175 فعال COVID-19 نفر در این استان است. 17 نفر در حال درمان در بیمارستان با چهار در بخش مراقبت های ویژه.


اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن