COVID-19: B. C. هدف برای بازگشت به مدرسه برای دانش آموزان جوان این سقوط

محتوای مقاله در ادامهفلمینگ با اشاره به "نگرانی های بسیاری" معلمان و والدین باید در مورد از دست دادن فرصت های

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

فلمینگ با اشاره به "نگرانی های بسیاری" معلمان و والدین باید در مورد از دست دادن فرصت های یادگیری که دانش آموزان در کلاس های تمام وقت. فلمینگ گفت: او به دنبال در چگونه مدرسه دیگر سیستم ها استفاده کرده اند همگروهی مدل — محدود کردن مخلوط از دانش آموزان و کارکنان به گروه های کوچکتر به طوری که اگر کسی بیمار شود از گسترش جدا شده است.

"ما به دنبال به جلو به داشتن بچه ها در کلاس تمام وقت گفت:" فلمینگ. "البته این را می شود در یک وضعیت عادی. مدارس را نگاه متفاوت است."

هنگامی که دانش آموزان به مدرسه بازگشت آنها را نمی خواهد نیاز به پوشیدن ماسک هنری گفت.

"بدون وجود خواهد داشت نه یک دستور برای بچه ها به پوشیدن ماسک در مدرسه" هنری گفت: اضافه کردن فیزیکی فاصله بهتر است یک اندازه گیری ایمنی. "ماسک برای مدت زمان طولانی توصیه نمی شود توسط هر کسی در هر موقعیتی."

دولت در مواجهه با افزایش فشار از پدر و مادر به دنبال طرح خود را بازگشت به کار و به دنبال یقین برای مدرسه و یا مراقبت از کودک در هنگام استراحت تابستانی به پایان می رسد در شش هفته.

B. C. مزمن کمبود مراقبت از کودکان در فضاهای حل نخواهد شد با این سقوط زمانی که مدرسه می گرداند وزیر امور خارجه برای مراقبت از کودک کاترینا چن روز چهارشنبه گفت.

"من قطعا می دانم که پدر و مادر مبارزات" گفت: Chen, که گفت که او همچنین در تلاش برای دریافت کودک به مراقبت از فضا. "شده اند وجود دارد در طول تاریخ با کمبود مراقبت از کودک فاصله قبل و بعد از مدرسه فضاهای در B. C."

هنگامی که فشرده توسط روزنامه نگاران به عنوان به هر طرح دولت برای کاهش کودک مراقبت از فشارهای این سقوط چن تکرار شده است که "ما همیشه به حال کمبود مراقبت از کودکان در فضاهای در این استان" و او را در نگاه به فرصت ها برای همکاری با, مناطق شهرداری و سازمان ملل به تلاش برای باز کردن فضاهای بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن