COVID-19: B. C. کارگران ضروری مدارس ممکن است نشانه ای از آینده ما

محتوای مقالهبدون COVID-19 واکسن پدر و مادر و معلمان ممکن است نگرانی در مورد فرزندان خود را بازگشت به کلاس های

توسط MASTERNEWSS در 24 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

بدون COVID-19 واکسن پدر و مادر و معلمان ممکن است نگرانی در مورد فرزندان خود را بازگشت به کلاس های درس, اما این استان را ضروری کارگران مدارس در حال تغییر زندگی درس ایمنی در جامعه و کار تیمی.

هنگامی که معلمان حمایت از کارکنان و مدیران نامیده می شدند به ایجاد مدارس برای کودکان ضروری کارگران و کلاس های درس شد ناخواسته توسعه labs برای سیستم های که ممکن است یک روز نگه داشتن کودکان دیگر امن است.

کارکنان پا تا زمانی که کمی شناخته شده بود در مورد این ویروس که وحشتناک تصاویر بیرون آمدن از کشورهای دیگر نشان داد مردم حذف مرده در خیابان.

آنها پا تا زمانی که شیوع بیماری ظاهر شد مانند ترقه در پشت حیاط خود را. آنها این کار را هنگامی که کودکان خود خواهش کرد که آنها را به هنگامی که دوستان خود آنها را به نام دیوانه زمانی که همسران خود را خواست و آنها را به ماندن در خانه.

Hollyburn ابتدایی در غرب ونکوور یکی از شماره های عمومی و مدارس مستقل سایت در سراسر استان است که باقی می ماند باز برای خدمت به کودکان ضروری کارگران و کودکان است که نیاز ویژه ای پشتیبانی می کند. سیال و همیشه در حال تطبیق با سیستم اجتماعی فاصله بهداشت و آموزش ممکن است به ارائه یک نقشه راه است که به فرزندان ما عبور امن زمانی که آنها بازگشت به مدرسه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن