COVID-19: B. C. دولت به عهده قبض برق پرداخت برای صنعت

محتوای مقالهB. C. دولت تعویق انداختن هزینه های برق برای صنایع سنگین نهفته COVID-19 برای سه ماه.بروس Ralston وز

توسط MASTERNEWSS در 1 تیر 1399

محتوای مقاله

B. C. دولت تعویق انداختن هزینه های برق برای صنایع سنگین نهفته COVID-19 برای سه ماه.

بروس Ralston وزیر انرژی و معادن و نفت گفت: پرداخت صورتحساب تمدید خواهد شد چرا که برخی از صنایع مانند معدن بخش در ادامه به احساس اثرات کاهش تقاضا برای محصولات و افسرده قیمت کالاها است.

به عنوان بخشی از B. C. آبی COVID-19 امداد برنامه — اعلام مارس 1 — واجد شرایط مشتریان صنعتی با حساب B. C. آبی انتقال نرخ خدمات دسته داده شد این فرصت را به تاخیر 50 درصد از برق خود را پرداخت صورتحساب برای مارس به صدور صورت حساب دوره است.

که در حال حاضر تمدید شده است تا پایان ماه اوت. معوق مقدار بازپرداخت خواهد شد بیش از یک آینده نه ماهه و به موضوع مورد علاقه.

عمده صنایع با حساب B. C. آبی است نرخ انتقال دسته با استفاده از مقدار زیادی از انرژی و نشان دهنده حدود 25 درصد از B. C. آبی داخلی برق بار در B. C. با توجه به استان است.

B. C. COVID-19 طرح اقدام خود را کنار بگذارند 5 میلیارد دلار در COVID-19 پشتیبانی از جمله 1.7 میلیارد دلاری برای سرمایه گذاری در بخش خدمات از 1.8 میلیارد در حمایت مالی برای افراد و کسب و کار و 1.5 میلیارد دلار به برنامه ریزی برای بهبود اقتصادی.

ticrawford@postmedia.com

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب