COVID-19: B. C. مقامات بهداشتی گزارش 33 جدید کروناویروس موارد جدید مرگ

محتوای مقالهB. C. مقامات بهداشتی گزارش یکی دیگر از 33 نفر از COVID-19 روز جمعه به عنوان به خوبی به عنوان یک مر

توسط MASTERNEWSS در 12 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

B. C. مقامات بهداشتی گزارش یکی دیگر از 33 نفر از COVID-19 روز جمعه به عنوان به خوبی به عنوان یک مرگ.

این به روز رسانی روزانه از سلامت استان افسر دکتر بانی هنری و وزیر بهداشت آدریان دیکس به ارمغان می آورد B. C. کل COVID-19 موارد به 2,145 و کل مرگ و میر به 112.

تا کنون 1,357 افرادی که آزمایش مثبت برای COVID-19 بهبود یافته اند در حالی که 79 افراد باقی می ماند بستری با 24 در بخش مراقبت های ویژه.

دیکس و هنری گزارش هیچ شیوع بیماری های جدید در مراقبت طولانی مدت و یا زندگی کمک امکانات و آنها کور تعداد موارد در ایالات مرغ به 35 بعد از اصلاح یک گزارش خطا.

مقامات بهداشت همچنین در ادامه به نظارت بر شیوع کروناویروس در یک ماموریت زندان گفتند که در آن وجود دارد در حال حاضر 133 زندانیان و کارکنان تایید مثبت است.

به عنوان آنها را هر جمعه دیکس و هنری تشویق اهالی بریتیش کلمبیا برای لذت بردن از تعطیلات آخر هفته با خیال راحت و به رسمیت شناختن تعهد کارکنان مراقبت های بهداشتی ملی پزشکان بعد.

"بیایید افتخار و محافظت از آنها را با انجام همه ما می توانید به ادامه صاف منحنی" گفتند. "هنگامی که ما در خارج از این آخر هفته از آنها فکر می کنم و همیشه در حفظ و امن فاصله فیزیکی از کسانی که در اطراف شما. 100 درصد متعهد به نگه داشتن ما فایروال قوی است."


اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب