COVID-19: B. C. آبی می گوید EV شارژ ایستگاه با استفاده از بازگشت به نزدیکی قبل از همه گیر سطح

محتوای مقالهB. C. آبی می گوید تعداد الکتریکی-رانندگان وسایل نقلیه با استفاده از EV ایستگاه های شارژ شده دوباره

توسط MASTERNEWSS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله

B. C. آبی می گوید تعداد الکتریکی-رانندگان وسایل نقلیه با استفاده از EV ایستگاه های شارژ شده دوباره به نزدیکی قبل از همه گیر سطوح.

در ماه فوریه قبل از COVID-19 همه گیر ضربه B. C. وجود دارد بیش از 21,000 شارژ جلسات در B. C. آبی 70 ایستگاه در سراسر استان است.

اما این شرکت می گوید این تعداد کاهش یافته و نزدیک به 20 درصد پس از ساکنان شروع به کار از خانه و پایین 30 درصد توسط مارس به 12,700.

پس از شارژ جلسات که با افزایش تقریبا 50 درصد از پایین ترین نقطه در ماه آوریل با توجه به B. C. آبی گزارش روز شنبه وجود دارد 20,000 شارژ جلسات در ماه ژوئن.

B. C. آبی می گوید: محبوب ترین شارژ محل در گرندویو بزرگراه فروشگاه در ونکوور به احتمال زیاد با توجه به نزدیکی آن به بزرگراه 1.

محبوب دیگر ایستگاه های شارژ در نزدیکی جاده های اصلی و یا بزرگراه ها شامل Colwood پارک در جزیره ونکوور Britton نهر بقیه منطقه در دره فریزر و مسابقات مرکز سرمایه در کملوپس.

این شرکت می گوید فراوانی شارژ در ایستگاه بزرگراه نشان می دهد بیشتر مردم در حال رفت و آمد و یا در نظر گرفتن سفرهای جاده ای در EV.

B. C. آبی تشویق رانندگان EV به اتهام در خانه تا آنجا که ممکن است در طول COVID-19 همه گیر اما می گوید آن را به رسمیت می شناسد و بسیاری از مشتریان تکیه بر شارژ زیرساخت ها است.

کارکنان درخواست EV رانندگان به عمل اجتماعی فاصله در ایستگاه و آن را مطابق با اصول بهداشتی دستمال یا دستکش برای به حداقل رساندن پتانسیل انتقال COVID-19.

ticrawford@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن