COVID-19: B. C. دوگانه بهداشت بحران منجر به مرگ و میر بیشتر و بیشتر تقاضا برای خدمات بازیابی

محتوای مقاله در ادامههیلی رابرتز, 23, تلاش جدی اعتیاد به مواد مخدر در جوانان خود را, اما پاک کردم سه سال پیش د

توسط MASTERNEWSS در 12 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

هیلی رابرتز, 23, تلاش جدی اعتیاد به مواد مخدر در جوانان خود را, اما پاک کردم سه سال پیش در Charlford خانه است و در حال حاضر مشاور در برنابی تسهیلات. داشتن دسترسی به دوستان و خانواده او به او کمک کرد و پا زدن عادت خود را به طوری که او می داند که چگونه مشکل آن این است که برای بسیاری از مردم مبارزه با اعتیاد در حال حاضر.

"به عنوان معتادان ما تمایل به جدا. برای من که در اطراف من گروه پشتیبانی در اوایل بهبودی بسیار مهم بود. داشتن که اتصال به افراد دیگر گفت: "هی, من نمی انجام این کار به خوبی در حال حاضر می تواند به شما لطفا برای حمایت از من?' اما به دلیل COVID و جداسازی و محدودیت های زیادی که اتفاق می افتد نیست," رابرتز گفت.

هنوز هم او می خواهم برای به اشتراک گذاشتن با هر کسی درد و رنج به تنهایی این پیام را به او می دهد و به او مشاوره در Charlford.

"من به آنها می گویند که این موقت است, این بیماری همه گیر موقت است. اما در مورد اعتیاد این است که زندگی خود را. آن سخت است اما در حال حاضر ما در حال انعطاف پذیر مردم است. بسیاری از ما آمده اند از طریق مواد مخدر بحران و من به شدت باور دارم که ما می توانیم از طریق این بیش از حد اگر ما چوب با هم" رابرتز گفت.

"وجود مفاهیم بزرگ در اطراف بازیابی در حال حاضر, اما هنوز هم ممکن است."

lculbert@postmedia.com

توییتر: @loriculbert



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن