COVID-19 مختل کلیسای آنگلیکان کشیش DTES خیابان ماموریت اما همچنان

محتوای مقالهزمانی که پدر Matthew Johnson جرأت بازگشت و پس از دو ماه اختلال ناشی از COVID-19 محدودیت به محله او

توسط MASTERNEWSS در 7 تیر 1399

محتوای مقاله

زمانی که پدر Matthew Johnson جرأت بازگشت و پس از دو ماه اختلال ناشی از COVID-19 محدودیت به محله او وزیران برای او نگران چگونه گله خود را در ونکوور مرکز شهر Eastside واکنش نشان می دهند به نگاه جدید خود را.

"کار ما این است که در مورد ساخت تماس بود و من نگران پوشیدن ماسک به دلیل من فکر کردم این امر می تواند یک مانع" گفت: جانسون است که بخشی از روحانیت در سنت جیمز کلیسای آنگلیکان در گور خیابان و افرادی که به طور منظم باعث می شود دور خود به خود 450 به طور منظم تماس با ما در این منطقه است.

"من در زمان خاموش من (سفید) یقه و سعی کردم با پوشیدن یک ماسک پارچه و واقعا خوب پیش رفت. حتی بدون یقه و با ماسک همه می دانستند که من بود."

او گفت: ساکنان او به طور منظم شبان در منطقه استقبال کرده و او را به عقب و حتی کسانی که نبودند به طور منظم خود را با یکی از مکالمات به نام "هی این کشیش."

"که کاملا تعجب," او گفت:.

زمانی که COVID-19 وارد در کانادا در ماه مارس جانسون در اولین تلاش خود را به ادامه خیابان ماموریت که او درگیر شده است با 15 سال. این شامل به طور منظم دور گاهی با یک کلیسا سالمند در فرد معنوی مشاوره روزهای هفته توده تروما کارگاه های شنوایی "پنجم گام" برای مردم در بهبودی از اعتیاد و دعوت مردم به کلیسا برای دعا, زمان آرام یا تنقلات.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن