COVID-19: محیط زیست گروه تماس برای بازگشت به قابل استفاده مجدد فنجان و کیسه های

محتوای مقاله در ادامهلیلی, Woodbury, یک سخنگوی بنیاد Surfrider کانادا کار می کند به تمیز کردن پلاستیک زباله در

توسط MASTERNEWSS در 5 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

Lilly Woodbury, a spokesperson for the Surfrider Foundation Canada, works to clean up plastic garbage in the ocean. The foundation and other environmental groups are worried the pandemic has caused a huge setback in getting rid of single-use plastics. ORG XMIT: MpLQncbppM12GS5aAEL-
لیلی, Woodbury, یک سخنگوی بنیاد Surfrider کانادا کار می کند به تمیز کردن پلاستیک زباله در اقیانوس. بنیاد و دیگر گروه های زیست محیطی نگران هستند این بیماری همه گیر است ناشی از یک شکست بزرگ در خلاص شدن از تک استفاده از پلاستیک است. نیکول Holman/jpg

"در حال حاضر آن است که فقط با قرار دادن بر روی مصرف کننده, اما اگر آن را قرار داده و در تولید آن را ایجاد یک دایره سیستم برای پلاستیک و ما نمی خواهد که این موارد است که ما لازم نیست مانند کارد و چنگال, کیف نی و ظروف."

B. C. وزارت محیط زیست و آب و هوا تغییر استراتژی می گوید که یک برنامه وجود دارد برای زباله های پلاستیکی در آثار.

سخنگوی جوآن McGachie روز جمعه گفت که این استان را اعلام کرد به زودی در مورد زباله های پلاستیکی بر اساس 35,000 پاسخ آن را دریافت به CleanBC پلاستیک طرح اقدام مشارکت جوامع محلی در سال گذشته است.

او نمی تواند می گویند که اعلام خواهد شد اما گفت: اقدامات می تواند شامل ممنوعیت در انواع مختلفی از واحد-استفاده از بسته بندی گسترش تولید کننده مسئولیت برای بازیافت پلاستیک پله تا بطری سیستم سپرده و دیگر سیاست های مناسب و یا تغییرات قانونی.

وودبری گفت: همه گیر شده تمرکز بر ایمنی و بهداشت اما با استفاده از مطلب تنها با استفاده از پلاستیک است کمک به تلفات در سلامت انسان به دلیل آلودگی هوا از پلاستیک تولید است که می تواند باعث مسائل تنفسی.

"مردم واقعا نیاز به ارتباط بین تولید پلاستیک و بحران آب و هوا و همه گیر."

Woodbury ترغیب مصرف کنندگان به صدای نگرانی های خود را به کسب و کارهای محلی و دولتها و اجازه دهید آنها را می دانم که آنها می خواهند به استفاده از ظروف قابل استفاده مجدد دوباره.

"عادی یک بحران و ما نیاز به به رسمیت شناختن آن است. ما نیاز به تغییرات چشمگیر و ما به آنها نیاز دارید در حال حاضر. اگر هر چیزی این همه گیر باید زنگ خطری دلیل آن بوده است در نتیجه ما inharmonious ارتباط با جهان طبیعی است که ما یک بخشی از ما فرصتی برای احیا کننده بخشی از به جای دژنراتیو بخشی از" او گفت:.

ticrawford@postmedia.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن