COVID-19: قرار گرفتن در معرض هشدار صادر شده برای Air Canada Kelowna-ونکوور پرواز

محتوای مقالهمقامات هشدار داده اند ممکن است COVID-19 پس از قرار گرفتن در معرض یک فرد در هیئت مدیره یک ایر کاناد

توسط MASTERNEWSS در 23 تیر 1399

محتوای مقاله

مقامات هشدار داده اند ممکن است COVID-19 پس از قرار گرفتن در معرض یک فرد در هیئت مدیره یک ایر کانادا پرواز در این ماه آزمایش مثبت برای ویروس.

با توجه به B. C. مرکز کنترل بیماری فرد آلوده به پرواز در پرواز AC8421 خروج از کلونا جولای 6 و ورود در ونکوور همان روز.

مسافران که در هیئت مدیره است که پرواز در حال خواسته به خود منزوی و نظارت بر علائم بیش از یک دوره از 14 روز.

در هفته گذشته, داخلی, سلامت صادر مشاوره در مورد COVID-19 قرار گرفتن در معرض در مرکز شهر کلونا پس از هشت نفر تست مثبت برای coronavirus.

تعدادی از افراد آلوده کرده بود با حضور در خصوصی تجمعات و کسب و کار مانند رستوران ها و میله بین 25 ژوئن و جولای 6. مقامات به خصوص در مورد ممکن است در مواجهه بزرگتر کانادا در شب و تعطیلات آخر هفته.

هر کسی که آباد مرکز شهر Kelowna منطقه در این دوره و یا که ممکن است با حضور هر تعطیلات و رویدادهای خواسته شده بود برای نظارت بر علائم.

هشدار برای نظارت بر علائم نیز صادر شده برای هر کسی که با حضور در تجمعات در دیسکاوری بای رفت و آمد مکرر بین جولای و 1 جولای 5 یا کسانی که با حضور در یک گردهمایی در بویس Gyro ساحل تسلیم در ژوئیه 1.

به عنوان آخرین اعداد داده شده در جولای 10, شده اند وجود دارد 3,053 تایید موارد COVID-19 قبل از میلاد از زمان شروع این بیماری همه گیر. از کسانی 187 فعال باقی مانده است که از روز 10 ژوئیه در حالی که 187 فوت کرده اند. هنوز 16 باقی می ماند در بیمارستان بستری به عنوان 2,679 در حال بهبود است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن