COVID-19: دولت فدرال ارائه می دهد صدها نفر از میلیون ها نفر برای کسب و کار غربی قادر به شیر دیگر کمک

محتوای مقالهدولت فدرال ارائه شده است $304 میلیون دلار وام به غرب کانادا کسب و کار قادر به دسترسی به دیگر کمک د

توسط MASTERNEWSS در 24 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

دولت فدرال ارائه شده است $304 میلیون دلار وام به غرب کانادا کسب و کار قادر به دسترسی به دیگر کمک دولت برای مقابله با COVID-19 بحران است.

Mélanie Joly وزیر مسئول غربی تنوع اقتصادی کانادا, امروز گفت که دولت فدرال به رسمیت شناخته شده بود برخی از کوچک و متوسط کسب و کار در حال سقوط بودند از طریق ترک از کمک دولت به خصوص در مناطق روستایی و جوامع از راه دور.

به عنوان یک نتیجه, منطقه ای امداد و بازیابی صندوق راه اندازی شده است برای کمک به کسب و کار حفظ کارکنان پرداخت اجاره و دسترسی به سرمایه برای پرداخت صورتحساب. این صندوق به ارزش $962 میلیون دلار 304.2 میلیون کنار گذاشته برای غرب کانادا است.

پول توزیع خواهد شد به عنوان یک وام. اگر وام کمتر از $40,000 و repays وام گیرنده پول در زمان و سپس آنها واجد شرایط برای برخی از وام بخشش.

"مهم نیست که چگونه گسترده ما گسترش شبکه امنیت کسب و کار در سراسر کانادا همچنان به لغزش از طریق ترک" Joly گفت. "بسیاری از کارآفرینان هنوز هم نگران اینکه آنها را به کمک آنها نیاز دارید. با نزدیک به یک میلیارد دلار در حمایت از سراسر کشور به منطقه ای امداد و بازیابی صندوق پر در برخی از شکاف ها."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن