COVID-19: Granville Island بقا طرح شامل درخواست تجدید نظر به 'staycationers'

محتوای مقاله در ادامه"ما نیاز (محلی) توجه کنید که ما وجود داشته باشد و به مردم شروع به آمدن و خرید."CMHC-Granv

توسط MASTERNEWSS در 28 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"ما نیاز (محلی) توجه کنید که ما وجود داشته باشد و به مردم شروع به آمدن و خرید."

CMHC-Granville Island در حال کار بر روی راه های جذاب برای بازدید کنندگان محلی و برای کمک به مستاجران سرمایه گذاری در مکان عمومی, فضاهای باز.

"ما در حال بررسی زنده ماندن از برگزاری یک هوای تابستان صنعتگر بازار شروع در ماه ژوئیه گفت:" Lisa Ono مدیر امور عمومی و برنامه نویسی. "ما در حال بحث با مستاجران چگونه آنها ممکن است قادر به استفاده از فضاهای باز در راه است که کمک به حفظ عملیات خود را."

کلیسا نیز فکر می کند این امر می تواند مفید باشد اگر CMHC شد به نظر دراز مدت تنظیم اجاره در جزیره بر اساس درصدی از فروش به "منعکس کننده تغییر کیفی که (اتحاد) رخ داده است."

"دراز مدت بدترین نتیجه خواهد بود که کسب و کار در Granville Island که به سادگی نمی خواهد زنده ماندن به عنوان یک نتیجه از تغییرات" کلیسای گفت. بسیاری از آنها شده است وجود دارد برای 30 سال او اضافه شده و آن را گرفته و آنها را که مدتها برای ساخت شهرت بین المللی به عنوان صنعتگران.

"شما نمی توانید بازسازی این اکوسیستم به سادگی با ظاهر جدید کسب و کار در هر بیشتر شما می توانید بازسازی قدیمی-رشد جنگل" کلیسای گفت.

depenner@postmedia.com

twitter.com/derrickpenner

Vancouver, BC: JUNE 04, 2020 -- Shoppers at Granville island in Vancouver, BC Thursday, June 4, 2020. (Photo by Jason Payne/ PNG) (For story by Derrick Penner) ORG XMIT: covidgranvilleisland [PNG Merlin Archive]
اجتماعی فاصله در Granville Island. Jason Payne/PNG


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب